Japp bakvagnsbussningar. Är en kvar att köpa, då de jag köpte i polyuretan var för små. 😔
Ah oki. Hoppas iaf att de blir snyggt och bra. 🙂
Svarva egna i poly?
Update, lackat hubbarna och bromsköldarna nu! Första gången jag lackat med spruta med. Riktigt fin yta med 2k epoxi. Hittade lappen vad det är för färg med, behöver troligtvis köpa mer.
Hehe ja är priset överkomligt så brukar man ju slå till.
Lite avis på att du har en så stor maskinpark i ditt garage. hehe Får nöja mig med det jag har än så länge. Någon gång kanske jag skaffar mig mer maskiner.
Fortsätt kämpa med bilarna! Blir bra det du gör!
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY
Hehe ja är priset överkomligt så brukar man ju slå till.
Lite avis på att du har en så stor maskinpark i ditt garage. hehe Får nöja mig med det jag har än så länge. Någon gång kanske jag skaffar mig mer maskiner.
Fortsätt kämpa med bilarna! Blir bra det du gör!
Ja, försöker göra 1-3 inköp iform av större verktyg per år. Men tar helt klart tid att bygga upp maskinpark, både ekonomiskt och platsen de tar. Hoppas vi stöter på varandra på festivalen iår! Påtal om maskiner, min sambo har hört mig tjata om milwaukee skruvdragare längre nu, så blev riktigt glad av dessa när man fyllde år!
Lite nytt hemma. Mer epoxifärg med spruta så man kan lacka vidare nästa vecka. En saab 9000 ac kondesor, var väldigt bra pris så tänkte att det är bra att ha. Led lampor till supran, halvljus. Ska bli kul att testa.
Och det största, andra sidan bakskärm till evon. Nu har jag båda sidorna hemma och slipper vara nervös på att de ska utgå hos mitsubishi.
Ja, det är väldigt skönt och kul på samma gång. Lämnade även iväg den och fick den polerad av en vän, så nu blänker den röda färgen. Duger som bruksbil
Lite mer armar lackade till evon. Samt bussningar monterade.. Och hade lite tur och fick ett riktigt bra pris på två nya toyo däck till mitt släp så det var bara att slå till.
Evon; Hjulagerna monterade i hubbarna tillsammans med nya absgivare. Och en helt uppsättning med zinkade bultar i toppkvalité hemma ifrån Australien. Ska bli kul att kunna sätta nya skruvar på allt.
Köpte nya farthållarkontakter till 9000 så nu har man äntligen farthållare! AC delar påväg hem. Mer om det nästa vecka!
Nice nice! Skulle behöva gå över AC systemet på min 9000 Aero. Sen ska jag trycka och fylla på TurboS'n också. Är ju gött att ha när det är varmt på sommaren.
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY