jag fick typ med hela grejjen i rubriken tror jag. Har ju beställt sänkningsfjädrar. Men det var någon som sa någonstans att det kanske kommer bli väldigt stötigt med orginaldämparna på min fårrd Någon som vet någon om det?
kan bli väldigt stötigt... för det är inte säkert att dina orginal dämpare klarar 60mm säkning- då kan dämparna botta istället o det blir jätte stötigt
Jupp som förra talaren skrev.. stöttigt kan det bli.. Över 40 mm sänkning ska man helst köpa till nya dämpare som är gjorda för den sänkningen och är lite styvare.. mvh kimpa
Möjligt. Vad går nya dämpare på då? och vad köper man för några då? Koni?
Jadu.. jag köpte bara 40mm sänkning till min bil för 100kronor och jag kör me orginal.. men 60mm säkning så kan du alltig höra me koni eller alla andra företagen. Kolla runt på några hemsidor.. har inga i huvet nu men skriver om jag hittar nån! mvh kimpa
Man ska iallafall ha stötdämpare med gastryck ("gasdämpare") om man ska göra sänkningsfjädrar brukar det gå att läsa hos firmor som säljer sänkningsfjädrar.
Man ska iallafall ha stötdämpare med gastryck ("gasdämpare") om man ska göra sänkningsfjädrar brukar det gå att läsa hos firmor som säljer sänkningsfjädrar.