Tjena! Det blev visst en annan S60 Challenge, är fortfarande fast i Volvo träsket. Denna gång en lågmilad i Silver Metallic! Då detta också råkar vara en drömbil i samma modell så är visionerna exakt likadana, bara mindre ?fix?... Visa mer
Nya bilen ”Silver Sky” är också en S60 Challenge 2.5T - 04 men med 17 800 mil! Riktigt fin manuell S60 i färgen Mystic Silver Metallic 426 och svart skinninredning. Just nu har den lite godis så som Ferrita 2.5” sportsystem, Facelift sportratt, 19” BBS CK och lite hetare eftermarknads framsystem i bilen.
För lite mer detaljer om köpet, checka min Instagram @S60challenge 🤙🏻
Tjena! Igen? Har kanske glömt att uppdatera här kan man ju säga. Hänt bra mycket saker sedan senast både inom uppdateringar på bilen och planerna för den.
Har blivit lite små uppdateringar nu under sommaren. Blandannat facelift baklyktor, R-motorkåpor, R-paneler i hela bilen, perforerad växelspaksdamask, soft leather armstöd och en ny renoverad sportratt med blå sömmar som dock kommer bli utbytt mot en R-ratt så småningom.
Blev totalt 3 träffar med bilen vilket jag ändå var nöjd med! Började med VROM nere i Göteborg i augusti som jag tyckte blev succé. Var en rolig resa och var dessutom första Volvo-träffen med bilen.
Sedan mot sommarens slut i september var det dags för Skokloster och Sura Big Meet! Skokloster i Stockholm och Sura i Surahammar. Två stycken väldigt roliga träffar med likasinnade människor. Blev en karavan in till Skokloster med S60 gänget och några till, första gången för mig faktiskt! Sedan drog vi vidare till Surahammar på Sura Big Meet season ending. De har endast två träffar per år och den här var då avslutningen. Var på den första träffen men det var med min svarta S60 jag sålde tidigare i år. Riktigt bra träffar faktiskt, uppstyrda och underhållande.
Nu står bilen i garaget och är halvt isärplockad redo för nya uppdateringar. Nu kommer den inte köras förens Elmia Custom Motorshow i April i år. Längtar redan