lördag 22:02
Trådstartare
Alright, jag har druckit för mycket ikväll och jag är förbannat trött. Jag ber om ursäkt om jag kom på er som en bulldozer. Men låt oss vara ärliga. jag är så jävla trött på det här med bilar att jag håller på att explodera! Jag skrev från början att jag jagar en begagnad bil för runt 150k, en kombi med stort bagageutrymme för barnvagnen, bränslesnål, diesel eller bensin, pålitlig, automatlåda till frugan, backkamera och dragkrok. Jag la fram mina krav som en boss, men det känns som att jag bara snurrar runt i samma skit ? bilar som inte lever upp till förväntningarna eller kostar som en jude!! Jag viker inte ner mig, men just nu har jag fått nog av det här bilpusslet.
Så ja, jag kanske blev för hård i tonen ? alkohol och irritation är en dålig mix ibland. Jag är ledsen om jag körde över er, men jag är klar för ikväll. Jag går och lägger mig, laddar om och kommer tillbaka starkare imorgon. Tack för att ni försöker hjälpa till ändå ? ni är ändå riktiga krigare. Men nu är det game over för idag!
Escape the matrix.