2919
Sök

Varning för "760 turbo med bur" blocket annons

915 Inlägg
19 juli 2007
Trådstartare
Kom precis hem ifrån 65mil resa.. http://www.blocket.se/vi/12631949.htm?ca=21_s ringde på den annonsen och blev lovad en fin bil, ingen rost, allt fungerar, lät hur bra som helst... åkte dit.. rent j-vla skrot. buren var punktad, huvudbågen satt inte alls. trösklarna = body. motorn = inget laddtryck.. läckte vatten. stolarna var svetsade direkt i golvet.. biltema mätare.. stora rosthål "lagade" med body lite varstans i golvet.. grenröret satt med 3 muttrar.. massa söndergängade bult runt hela bilen.. alla hjulen gick i.. sprickor i rutor som var tejpade.. silikon runt alla rutor för det läckte in..
MED MERA! Seriöst inte värd mer än 2000kr för regbes beviset och chassinr.. Gör dig själv en tjänst och köp inte denna bilen.. Ville bara varna alla så ni slipper åka Sverige runt, var en stackare som åkte ifrån Falun för mig idag han vart nog argare än mig!

De sa att de bytt topp-packning, jag frågade om de planade toppen, JAVISST säger en kille. Hur mycket? "Lagom" svarar han.. Hur många tiondelar frågar jag, 1,5,10? Typ 5,15,20 svarar han.. 20 var hans sista svar.. OKEJ! 2mm planing, det är ju typ vad man planar en gammal sugmotor.. Det var bara en TOUCH enligt honom...

Sveriges bästa pris på Speedparts?
www.Tuning-import.com

Rörpulare
1 453 Inlägg
19 juli 2007
Aj... Fan va tråkigt när de finns sådana som försöker sälja på en vilket skit som helst...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

237 Inlägg
19 juli 2007
Såg den annonsen på blocket i förrgår o blev med lite intresserad av den tur man inte åkte o kolla då...

Surt med dom 65 milen när du blivit lovad en fin bil hmm

Världens Häftigaste....De E Jag de...

178 Inlägg
19 juli 2007
Jag har med råkat ut för sånt innan. Fattar fan inte varför folk säger att bilarna är i nyskick och hur fina som helst när det är några jävla vrak!!!! Det är ju fan ingen som köper dom ändå när man väl kollar på den. Man blir ju så jävla vansinnig mad

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 juli 2007
-Bergan- skrev:
Jag har med råkat ut för sånt innan. Fattar fan inte varför folk säger att bilarna är i nyskick och hur fina som helst när det är några jävla vrak!!!! Det är ju fan ingen som köper dom ändå när man väl kollar på den. Man blir ju så jävla vansinnig mad

dom kanske räknar med att det kanske kommer nån inkompetent typ och vill köpa den, en som inte kan så mkt om bilar eller nått och då kan dom ju lura på dom bilarna..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

687 Inlägg
19 juli 2007
Ska jag vara ärlig så tycker jag att den ser jävligt ful ut på annonsbilden

Hmm.
19 juli 2007
Han finns visst på gorg

http://www.garaget.org/?car=55422
Står portad topp till framtidsplaner.
Senast redigerat av Hmm. (19 juli 2007)

FreddeK
19 juli 2007
volvo_Tobias skrev:
Ska jag vara ärlig så tycker jag att den ser jävligt ful ut på annonsbilden

Håller med helt och hållet! jag hade bett om en uppsjö extrabilder om jag skulle åka 65mil! sen är ju 12000kr inte så mycket egentligen så vad kan man begära? man borde ju förstå att man inte får en ny bil för dom pengarna...Sen att ägare ljuger och säger bilen är fin osv är ju en tolkningsfråga då han kanske tycker det.

Men be om bilder och mycket information...man måste ju försäkra sig på något sätt.

Bobo
19 juli 2007
Hehe nice regplåt börjar på "LYX XXX"

FreddeK
19 juli 2007
Sen kolla jag bilderna nu på garaget...ser ju skitskabbig ut enligt mig! du kanske gick efter regnummret?

145 Inlägg
19 juli 2007
Tycker buren ser farlig ut.. ser ju ut som rören som går bak går bakom fjädertornen??

Sök