Hej!
Måste få skriva av mig lite känner jag!
Är säkert många här som känner likadant och skulle vilja höra era åsikter och funderingar kring detta.
Är så att jag har ju en Audi S4 som jag köpte i April någon gång. Ni ser kanske bilen till vänster...
Tänkte när jag köpte den att jag får nog slänga på RS4 grillen, kamei ögonlock och kanske nått sportluftfilter samt dumpar vore ju nice.
Under tiden jag har haft den så har ju listan bara ökat mer och mer. Från att skaffa RS4ans front till att nu helt strippa den och slipa ner lacka om den samt helrenovera motor. Även en hel del trim surrar i tankarna.
Varför byggs det alltid på!? Hur ska man göra för att få vara nöjd som den är? Hur får ni utlopp för era tankar och de ni vill göra? Håller ni de bara som drömmar eller ger ni er fan på att göra verklighet av fantasierna?
Menar, det är ju saker som kostar tid och pengar. Man behöver ju också någon plats att vara på!
Nej, fan ta garaget.org och alla er flitiga bilbyggare som gör att vi "mänskliga" blir så sugna på att bygga om att det surrar i tankarna hela tiden!