2326
Sök

Vad göra med detta suget? :)

Kluven!
156 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
Hej!

Måste få skriva av mig lite känner jag!
Är säkert många här som känner likadant och skulle vilja höra era åsikter och funderingar kring detta.

Är så att jag har ju en Audi S4 som jag köpte i April någon gång. Ni ser kanske bilen till vänster...

Tänkte när jag köpte den att jag får nog slänga på RS4 grillen, kamei ögonlock och kanske nått sportluftfilter samt dumpar vore ju nice.

Under tiden jag har haft den så har ju listan bara ökat mer och mer. Från att skaffa RS4ans front till att nu helt strippa den och slipa ner lacka om den samt helrenovera motor. Även en hel del trim surrar i tankarna.

Varför byggs det alltid på!? Hur ska man göra för att få vara nöjd som den är? Hur får ni utlopp för era tankar och de ni vill göra? Håller ni de bara som drömmar eller ger ni er fan på att göra verklighet av fantasierna? smile

Menar, det är ju saker som kostar tid och pengar. Man behöver ju också någon plats att vara på!

Nej, fan ta garaget.org och alla er flitiga bilbyggare som gör att vi "mänskliga" blir så sugna på att bygga om att det surrar i tankarna hela tiden! wink

Audi - för dig som gillar henne på alla fyra!

Jajjemen!
1 512 Inlägg
23 juli 2007
Känner helt klart igen mig i de du beskriver smile
142an spårade ur endel bland annat.
965an har ja inte haft så länge men de va inte tänkt att ja skulle göra så mkt med den heller men ja kommer bara på nya grejer hela tiden roll

För min del så är nog att ja måste göra saker hela tiden, de är ju ett fritidsintresse, å man kan ju inte bara sitta å titta på bilen.. man måste greja lite med den också big_smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Kluven!
156 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
Ja, det enda är väl att pilla lite på den. Får bara få tummen ur det berömda hålet och börja lite! Våga lite med kanske ^^

Fina bilar btw! Inte behövs de göras nått mer med dom smile

4 767 Inlägg
23 juli 2007
Jag var rätt nöjd med min dagen jag hämtade den.. sen flippade det ur rätt rejält. Det är ingen idé att stå emot, det är bara att släppa lös och göra allt! big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

1 878 Inlägg
23 juli 2007
hade planer före jag hämtade min bil vad de skulle vara, men nu i efterhand blir et alltid mer än vad man hadde tänkt sig. men men pengar arbetar man sig för inte sant?

utan bil = vad skulle då finnas? sad

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
23 juli 2007
Det är en sjukdom, har inte haft en bil sen jag tog körkort som jag inte har moddat på något sätt (Vissa bättre än andra), numera är det inte en fråga om man ska ge efter eller inte, bara hur man ska finansiera det. Tur att man inte har någon annan dyrt fritids intresse.

Så mitt tips är att bara ge efter, känns bättre så

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

409 Inlägg
23 juli 2007
ha tummen mitt i näven vad gäller bilar så går det inte hur mycket man än vill. har man som jag dessutom vakuum i plånboken är det inte så svårt även om man gärna vill smile

Kluven!
156 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
h0lle skrev:
ha tummen mitt i näven vad gäller bilar så går det inte hur mycket man än vill. har man som jag dessutom vakuum i plånboken är det inte så svårt även om man gärna vill smile

Hehe ja då är det inte mycket att göra smile

Kosing går alltid att fixa och har en massa polare som älskar att hjälpa till. Enda som saknas nu är nästan ett garage att få hyra/låna.

Letar ju iofs hus med och viktigaste saken är ett stort garage. Märks väl om man dyker upp i projekt-tråden snart wink

Sök