2325
Sök

hur man montera dit lambo dörrar!

767 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
Skall köpa lambo dörrar till min bil men ja undrar om det finns någon som har satt de på sin saab som kan säga om de va svårt tänkte köpa ett universal kitt

har kollat lite på vissa installations filmer på youtube.com o där verkar de inte så svårt men dom e ju visserligen gjorta för den bilen så ja vill bara kolla om de finns någon som sagt som har satt in de i sin bil o kanske ville hjälpa mig lite

Har en Saab 900/93 -96

tacksam för svar ifrån alla som har kunskap om de
Senast redigerat av SAAB_4ever (21 juli 2007)

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

2 123 Inlägg
21 juli 2007
SAAB_4ever skrev:
Skall köpa lambo dörrar till min bil men ja undrar om det finns någon som har satt de på sin saab som kan säga om de va svårt tänkte köpa ett universal kitt

har kollat lite på vissa installations filmer på youtube.com o där verkar de inte så svårt men dom e ju visserligen gjorta för den bilen så ja vill bara kolla om de finns någon som sagt som har satt in de i sin bil o kanske ville hjälpa mig lite

Har en Saab 900/93 -96

tacksam för svar ifrån alla som har kunskap om de

Katamso här på garaget har satt Lambodörrar på sin NG 900.

767 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
skall kolla in hans sida tack så mycket

www.Rushracing.se

767 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
någon som vet flera som har satt dit el så?

www.Rushracing.se

9 108 Inlägg
21 juli 2007
Hör med Peraero här på garaget, tror även han säljer och monterar.

132 Inlägg
22 juli 2007
Akay säljer.. badder_ tror jag han heter här på garaget. kolla länken på min sida.

Probe Custom Construction
http://www.garaget.org/_Putteliten_

64 Inlägg
22 juli 2007
nån som vet vad dom kostar på ett ungefär då..?wink

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
22 juli 2007
räkna med 8000 för ett kit som du måste modifiera

Signaturtext kan du vara själv!

LillNaisarn
22 juli 2007
jaans skrev:
nån som vet vad dom kostar på ett ungefär då..?wink

Går att hitta på tex blocket.se för 3400:- och uppåt... (om du nu menade universal)

767 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
hittde universal för 3400:-

www.Rushracing.se

9 108 Inlägg
23 juli 2007
Man får vad man betalar för smile Har lekt lite med lambodörrar i alla möjliga prisklasser och passformen kan vara något oerhört dålig, i en polares bil fick ägaren gå runt och stänga passagerardörren utifrån för att det var för svårt inifrån pga glapp och jävelskap.

En annan polare lät MHstyling montera lite dyare gångjärn och dom gick att stänga klockrent.

Skulle aldrig få för mig att montera lambo över huvud taget då det enbart är jobbigt att kravla sig i och ur..
Det finns en anledning till att dom bara var 'inne' i ett år, sedan gjorde sig alla av med dom för att det sög big_smile

231 Inlägg
24 juli 2007
Håller me MilleN..de var bara inne nått år..den kom alla på att de inte var så speciellt praktiskt..enda anledningen till att jag inte sätter på sådan är att ja inte skulle kunna komma ut ur bilen när jag kör in den i garaget..hehe lågt i taket..men visste de e snyggt som fan..men långt ifrån smärtfritt att installera då det inte finns modellanpassade kit..

--DEWEN--

Sök