2864
Sök

löst tack alla för bra stöd

1 567 Inlägg
26 juli 2007
Hur har det gått med det hela?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 878 Inlägg
26 juli 2007
nej åter nej. det kommer bara leda till besvär förr eller senare.

Kettunen
26 juli 2007
Aldrig med andra. En annan sak att ha fler i spelet om man är singel. Men aldrig om man är ettpar.. NEJ TACK.

Proljece?
1 464 Inlägg
26 juli 2007
Håller med kettunen En sak om man är singel men är man tillsamans med någon så ska man inte behöva vara otrogen bättre att göra slut i så fall!!!!

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

274 Inlägg
26 juli 2007
Men alltså har man inte ett förhållande med någon just för att man VILL och ska/borde vara med just den personen??! Det är då vad jag fått för mig...
Det känns som om hon vill både äta kakan och ha den kvar..
Alltså strula runt lite samtidigt som hon har nån som känns trygg att komma hem till på kvällarna.

Nää antingen är man ihop och då är man med sin partner eller så gör man slut och gör vad fan man vill.
Men de är ju bara min åsikt........
Senast redigerat av MissMotor_ (26 juli 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
26 juli 2007
MissMotor_ skrev:
...Men de är ju bara min åsikt........

Nej, du är inte ensam om den åsikten.
Jag tillexempel tycker likadant.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

956 Inlägg
26 juli 2007
MissMotor_ skrev:
Men alltså har man inte ett förhållande med någon just för att man VILL och ska/borde vara med just den personen??! Det är då vad jag fått för mig...
Alltså strula runt lite samtidigt som hon har nån som känns trygg att komma hem till på kvällarna.

Nää antingen är man ihop och då är man med sin partner eller så gör man slut och gör vad fan man vill.

jag håller helt klart med dig

eldus veldus

892 Inlägg
26 juli 2007
Du har väl fått svar nu, men NEJ du är INTE onormal som känner sådär!
Jag säger lika som de flesta andra, att det måste funka med båda. Blir hon ens sur över det så tycker jag du ska fundera över att fortsätta livet själv.
Visst jag kan förstå resonemanget med att man älskar en person, och att "sex bara är sex", men det måste ju funka för båda...och det är väl inte direkt ofta det gör det. Det skulle alldrig funka för mig eller damen min, vad jag vet... smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Datsunfrälst
65 Inlägg
26 juli 2007
MissMotor_ skrev:

Se där! det finns kloka kvinnor, hade börjat tappa hoppet... håller med till 100%! Om man har sex med andra, vad är det då för mening att va ihop?  Och det är nog inte mångas dröm, möjligtvis mardröm!
Känner med dig ghost_boy83, sånt är sjukt jobbigt hoppas det löser sig för dig!

4 506 Inlägg
26 juli 2007
I fantasin kan det funka, Men inte i värkligheten tror jag. Skulle inte palla att veta att min tjej ville ha sex med någon annan. Skulle må dåligt som fan av det. Och om det ska funka så måste nog båda tänka likadant och så är det ju inte i ditt fall, Och du är fan inte onormal som tycker som du gör. En sak är vad vi sitter å tjötar om på Lunchen me gubbarna mot värkligheten. Avråder dig starkt ifrån att göra detta om du inte känner dig bekväm med det. Ta in en tredie i boet i stället. Trekant alltså, Det det är ju inte det hon vill men det kanske känns bättre för dig? inte vet jag. Jag skulle kunna ha trekant me min flickvänn om det var med en tjej tror jag, vet ej då det alldrig kommit på tal. Men med en annan kille vetefan, En jävligt bra kompis isf. Nu kanske det är jag som värkar sjuk vafan vet ja?
Du bestämmer ju eftersom ni är giffta och hon har frågat dig, Gör hon det utan att fråga dig så är det ju bara å kasta ringarna, Tufft men sannt?
Men jag tycker du ska säga som du känner till henne. Det är ju trotts allt det ett förhållande bygger på, Ärlighet..

Kan du andas kan du dö.

2 594 Inlägg
27 juli 2007
Trådstartare
tack för all backup och bra svar jag fått av alla vi har prata och allt är bra nu hon ville inte pressa mig till nått så det känns ju skönt smile

252 Inlägg
27 juli 2007
Men det kanske är mig det är fel på jag menar vill inte alla killar ha det så ett fritt förhållande att få ha sex me vem dom vill? eller

Tror att många killar säger att det skulle vara coolt att ha det så men när det väl kommer till kritan så är det nog ingen som verkligen älskar sin flickvän/fru som skulle vilja ha det så! Om du känner en klump i magen så säg det till henne om hon nu verkligen bryr sig om dig så avstår hon, om inte så.... är jag ledsen för din skull.
Lycka till och stå på dig, gå inte med på något som du är tveksam till!
Lycka till.
mvh.
// Berni

Got vtec?

4 506 Inlägg
27 juli 2007
ghost_boy83 skrev:
tack för all backup och bra svar jag fått av alla vi har prata och allt är bra nu hon ville inte pressa mig till nått så det känns ju skönt smile

Gött att höra! Då är det bara att önska en god fortsättning och många lyckliga år till för er! smile hoppas klumpen i magen har släppt nu.

Ha D! //Wall

Kan du andas kan du dö.

Sök