3826
Sök

Köpråd: Indash speleare

19 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
Ja om man får den?!... inte hört ett ljud från han sen jag förde över pengarna... riktigt dåligt... Du vet inte när han kommer hem?

Beroende av billjud
151 Inlägg
3 juli 2007
Han kom hem igår eller nånting sånt, men ta det lungt, han skicka säkert idag så du får den väl i slutet av veckan eller början på nästa vecka smile den är värd att vänta på wink
Kan ju också vara så att han inte hade den hemma så att han har fått beställa, då tar det ca.4-5dagar innan han får den
/Wikberg
Senast redigerat av AudiEngineering (3 juli 2007)

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"

med lem
1 925 Inlägg
3 juli 2007
har en fråga ang spelaren ni pratar om,,,, är den mest för show eller finns det massa ljudinställningar på den också ? tänkte om man har den o tävlar med om det skulle funka eller om man skulle satsa på en dvd med massa inställningar o en extern skärm ? vill ju helst ha in-dash

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

19 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Hmm okej skumt bara att han inte har hört av sig på mail eller fyllt i på sidan under "min order" att den är förskottsbetald... aja hoppas allt blivigt som de ska...

Beroende av billjud
151 Inlägg
3 juli 2007
_fillan_ skrev:
har en fråga ang spelaren ni pratar om,,,, är den mest för show eller finns det massa ljudinställningar på den också ? tänkte om man har den o tävlar med om det skulle funka eller om man skulle satsa på en dvd med massa inställningar o en extern skärm ? vill ju helst ha in-dash

Den är både show och go. Finns ljudinställningar för absolut allt, 2st olika menyer med flera undermenyer med ljudinställningar. Funkar nog kanon att tävla med.
/Wikberg

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"

19 Inlägg
27 juli 2007
Trådstartare
Du har inte lust att hjälpa mig lite med inkopplingen... fick den idag så.. smile ja ska jorda den där blå/svarta kabeln? vart gör man de smidigast? sen strå de ju att ja ska koppla massa andra kablar till tex. backljus, tänningen m.m.... varför? har ju fått igång allt förutom skärmen... står typ att den är av för säkerhetens skull.. men de försvinner när jag jordar den svartblåa?

tacksamm för svar!

Mvh Johan

19 Inlägg
27 juli 2007
Trådstartare
AudiEngineering du har inte msn? adda jojje@hotmail.com

BilstereoNörd
576 Inlägg
28 juli 2007
De InDash-72 är nog det seriösaste jag testat ibland allt kinarackel som det kallas här!!

Vi som företag blir ofta kontaktade av kinesiska exportörer och vi har testat de flesta leverantörers apparater och dessa ni talar varmt om är inte unika..
*Och det finns inga inställningar för tävlingsbruk, endast bas och diskant...
Att koppla in bild från en navigator är inga problem men att styra den från skärmen fungerar inte utan speciella interface.
Men visst denna firma kanske har hittat produkter som är unika och inte är tillverkade i Kina
bara designen som är tagen från kinarackel o innehållet plockat från Panasonic??
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

401 Inlägg
28 juli 2007
kolla här NAVMAN känd merke + att du får Navigation också http://www.ks-carstyling.se/all_in_navi … Navman.jpg

eller den här med touchskreen http://www.ks-carstyling.se/touchscreen.jpg
Senast redigerat av Schumi (28 juli 2007)

1 297 Inlägg
28 juli 2007
Jag har en till salu. finns bilder på min sida.. 15900 nypris men säljes till vrakpris då den tappats i backen. Allt funkar förutom att man måste hjälpa dvdn ut och in. skicka pm vid instresse smile

Sök