Jag har en Mazda Rx7 och många tycker att det sista man ska göra i en sån bil är att lägga pengar på stereo men jag stod inte ut då jag byggt seriöst i min A3:a jag hade förut.
Sitter 5x7 bak och 5.25tum fram original konan hade släppt från upphängningen på dom bak så de kändes som ett byte var ett måste. Prioriterade inte att köpa några dyra element till kärran så de blev en uppsättning Blaupunkt GTx serien från NetonNet för 830kr totalt. Gjorde jag ett bra val av högtalare i den prisklassen? Sen finns det lite bilder på installationen på denna länk några förbättrings tips någon?
Stereon va inget jag ville snåla på men ändå inte lägga alldeles för mycket pengar på så jag kikade på enheter i prisklass från 1800-2500kr Tittade primärt på Sony och Pioneer som verkar erbjuda mest stereo för dom pengarna blev en Pioneer DEH-P6900IB som jag gav 2400kr för med frakt från www.fyndborsen.se, bra/dåligt val?
5x7 koaxialerna sitter i sidorna strax bakom förar och passagerarstol finns inget baksäte tog tyärr ingen bild på hur dom sitter men ni kanske ser ungefär på upphängningskonstruktionen.
Tyckte desamma faktiskt riktigt snygg hoppas att den ger liv åt dom billiga högtalarna väntar fortfarande...