hej jag söker Skruvar som bryter vid krock eller liknande till AluVinge. fick reda på att man inte fick ha aluvingar på bilar, men så tipsa en mig om ett par brytbultar/skruvar så jag undrar var man kan få tag på sådana.
de e svårt att få de godkänt iaf.. om du nu får tag på nå vettiga bultar så måste du ha "uppfångstrem" på vingen så att den inte släpper helt från bilen.. så galen lag men så e de.
vänta vadå. Vill du ha bultar som går sönder om du krockar? låter livsfarligt. :S
vill du ha de så att den flyger iväg så att ingen ser att du kört olagligt efter du krockat??
förstår inte riktigt varför?
Japp antagligen vill han att den flyger iväg o gömmer sig
nej men om man kör på en ninja som då rullar över huven o taket som sedan inte ska fastna i vingen o bli slajsad så ska dessa bultar gå sönder så man slipper bli slajsad
Varför sätter man inte små katapulter i alla vindrutorna då? så så fort man snuddar ett annat forum sprängs rutorna iväg typ 50 meter åt olika håll?
Så man inte får glassplitter i ögonen liksom.
(nu kommer någon wiseguy ha tänkt. Vilken jävla idiot denna killen är. rutorna kan ju hamna på någon... och då säger jag. NÄHÄ? kan inte en flygande aluminiumklump hamna på någon?)
det bästa i min mening hade varit att slänga den (alt sälja) för din bil är bra mycket snyggare utan "osthyveln". Har du snäll poliskår där du bor kanske de skiter i att du har den monterad. Plocka bort den till besiktningen isf, de ger dig definitivt nedslag annars.