Många som skriver att göra saker, nu var det iofs många år sedan jag blev nere för en tjej, men hur som helst vad jag minns av det så hade jag verkligen ingen lust att göra någonting, jag ville inte gå ut, jag ville inte hålla på med bilen osv, jag låg mest och tittade i taket, jobba gick dock helt ok, man sedan blev allt helt meningstlöst igen.
Egentligen så funkade det ganska bra i början, men när hon träffade en ny blev det värre. Gick dock över efter 8 månader eller något, just då hade jag redan en inplanerad resa med en polare till Tyskland och den blev verkligen inte rolig, så för mig funkar det inte att hitta på saker med polare, lyssna på musik gärna Rammstein och annat funkade bra för mig. Sakta men säkert blev det bättre och bättre men det tog tid, sedan strulade vi ett tag efter också vilket jag tror man ska låta bli. Just nu mår jag väldigt bra utan förhållande, har haft ett förhållande på nästan 5 år och ett på 3 år så nu är jag rätt less på förhållanden och spelar mest dataspel istället och det trivs jag med.