Bytte batteri på min passat 1,9 tdi -02 vid uppstart så har broms servot slutat att fungera och motorn ger ca:30 hk har kollat med datorn men inga felmedelanden har provat att ta bort batteriet över natten utan att det hjälpte
Någon som vet vad det kan vara?
(har haft fel på luftmassamäteren för något år sedan så jag vet hur bilen uppförde sig då och det här är inte detsamma)
---stefan---
Det som inte finns på nätet det har man bara inte hittat än
Bytte batteri på min passat 1,9 tdi -02 vid uppstart så har broms servot slutat att fungera och motorn ger ca:30 hk har kollat med datorn men inga felmedelanden har provat att ta bort batteriet över natten utan att det hjälpte
(har haft fel på luftmassamäteren för något år sedan så jag vet hur bilen uppförde sig då och det här är inte detsamma)
---stefan---
kolla dina vacum slangar så att dessa sitter där dom ska och täta och fina.
Du har inte fumlat med batteripolen så att det glappat till?
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
jag gjorde det problemet att jag hadde inte satt på plusen redigt då gick inte bilen igång alla lysen lös dåligt och det bara klikande i startmotorn. kolla det så du inte gör samma miss som jag gjorde
---stefan---
Det är vakumslangen mellan bromsservo och insuget på motorn defekt. Eller är bromsservot dåligt.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?