3085
Sök

koppla om el i ford mustang 2005

4 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
Halloj ere nån som vet hur man kopplar om elen på import ford mustang 4,0 cab??
Har fixat allt förutom baklysen....sad

4 554 Inlägg
8 maj 2007
vad är de kvar och varför ska de kopplas om? förklara mer vad som ska göras och var du har kört fast

4 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
fram e löst, sidorna e lösta men blink o broms ljus går på samma kabel bak måste separeas så att det blir olika....hoppas du förstår:/

4 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
Alla kablar går jue in i en "smartbox" o man vet inte vad man ska klippa för att få det o lira:(

4 554 Inlägg
8 maj 2007
hmm så bakljuset börjar blinka när du sätter på blinkersen om jag förstått rätt?

4 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
p sis!
har koppla om några chevor tidigare o där var det fritt fram o klippa efter man dragit om elen, trodde det skulle vara lika men, men tji fick man.
Har pröva klippa alla kablar som går bak på bilen

4 554 Inlägg
9 maj 2007
hmm borde gå och bygga en fuling krets med lite dioder och en kondensator som håller uppe spänningen mellan blinkningarna...

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
9 maj 2007
njäe de va lite värre, de, har bara varit å kopplat å klippt lite på min trans am, men där veter de nog inte riktigt lika dant..

V8 - 4 Life

3 Inlägg
13 augusti 2007
barabajare71 skrev:
fram e löst, sidorna e lösta men blink o broms ljus går på samma kabel bak måste separeas så att det blir olika....hoppas du förstår:/

Vad gjorde du framtill pa bilen? Har du fixat sa att blinkers och parkering ar separerat (maste greja det pa min med for att fa vit parkering fram)?

Lite nyfiken pa vad du gjort...hmm

Sök