3862
Sök

Kapritning till min låda?

214 Inlägg
13 augusti 2007
Trådstartare
Hej hallå! har mått till en låda men fattar tyvärr guldfisk av ritprogram. Nån som hinner och orkar hjälpa mej att ta fram en kapritning? skulle vara underbart snällt

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan...

Tyskstuk.se
630 Inlägg
13 augusti 2007
Inte för att jag har möjlighet att göra det... men tror du inte det skulle underlätta om du gav lite uppgifter så att någon kan hjälpa dig? typ mått eller volym?

214 Inlägg
13 augusti 2007
Trådstartare
Lådan ska vara bandpass. får vara 35 hög och 90 bred.  35liters sluten kammare (där magneterna sitter) och 33 liter portade delen. 2st 4tums portar på 30cm styck. och en vinkel på 72 grader smile
Senast redigerat av Dream_on (13 augusti 2007)

47 Inlägg
14 augusti 2007
Inte för jag hellre kan hjälpa dig med en ritning men.... Vilken storlek på basarna har du?

658 Inlägg
14 augusti 2007
Kanske en screenshot eller liknande från programmet? Du får inte lådans mått av det då? Verkar skumt med bara volymer på några kammare..

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

214 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
hms.. det är 12" basar. vet att lådan ska va så men måste få en "såg ritning" på den. tyvärr så är det inte så lätt me program att bara fylla i allt.

47 Inlägg
15 augusti 2007
Bara sätta sig med miniräknaren och testa lite olika mått... Inte så svårt!
Räknar du alla måtten i dm så får du summan i liter.... Ex. 3x3x3 dm = 27 liters låda

214 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
jag har ju dom literna ja behöver.. behöver en ritning för bandpass och det kan ja inte räka på det viset..

Sök