Jag gick på Antibiotika i 10dagar på min semester jag blev konstig i magen knep o lite sånt typ det känndes som magen spännde o uppsvälld stod på förpackningen
man kunde må illa diarre mangknip. var vanligaste symptomen,
Jag gick på Antibiotika i 10dagar på min semester jag blev konstig i magen knep o lite sånt typ det känndes som magen spännde o uppsvälld stod på förpackningen
man kunde må illa diarre mangknip. var vanligaste symptomen,
Jag läste detta också på min förpackning. Frågan är om man bör kontakta läkaren för detta eller inte.
Idag har det vart som värst och nu är typ halva kuren kvar.
Det räcker med att jag äter nåt litet och då måste jag på toa efter en halvtimma.
Så jäkla jobbigt. Känner mig hungrig men kan inte behålla maten.
Prata med din läkare, finns antibiotika med olika ämnessammansättningar. Kan vara intollerans mot något innehåll, det kan din läkare kolla och ge dig ett alternativt preparat.
Tror det har något med att den tar kål på bakteriekulturen i magen. Vet att det är bra attdricka yoghurt när man går på pencilin för då får man i sej dom bra bakteriena.
Köp mjölksyrebakterier på apoteket (finns som piller, fråga i kassan, säg du mumsar antibiotika). Funkar även bra om man är risig i kistan av andra anledningar.
Köp mjölksyrebakterier på apoteket (finns som piller, fråga i kassan, säg du mumsar antibiotika). Funkar även bra om man är risig i kistan av andra anledningar.
Du menar ?
Som
Personligen tror jag mer på vitt bröd. Gärna med bacon och majonnäs.