4411
Sök

Såhär efter vallåkra.

509 Inlägg
19 augusti 2007
Va det nått race på kvällen?

Issa
329 Inlägg
19 augusti 2007
Axor skrev:
Många fina bilar, men hur i helvete kan vissa ställa ut sina bilar som dom står, helt skitiga, rostiga, sunkiga, de kan jag se på ica maxis parkering varje dag, annars vart där trevligt!

sant.. o vissa var faktist inte stylade .. såg de när man gick inne vid volvosarna nära ut/ingången.. vet ej om nån mer än ja la märke till det???

CiViC Issa

(none)
1 725 Inlägg
19 augusti 2007
Men de där funktionärerna hade ju inte många puckar hemma i skallen...Det var ju ändå dom som bestämmde vilka som skulle in eller ej.. De hade ju noll koll. Då jag skulle köra in min bil på utställnigen så sa gubben: "Du har ju varit här inne för en stund sen."  - "Nä. men min kompis har en blå 9-3:a som åkte in för en stund sen"  -"Okey, åk in!!!"
hehe.. Herregud!

--Lev i går som det vore i morgon--

417 Inlägg
19 augusti 2007
Reichte86 skrev:
Va det nått race på kvällen?

De va race i hamnen som vanligt... smile

188 Inlägg
19 augusti 2007
de va trevligt som fan! fint väder! synd bara att min bil dog i kön till inträdet hahahha

194 Inlägg
58 Inlägg
20 augusti 2007
träffen e ju helt kass.
Det är ingen ordning på varken parkeingsutfart,stod 1 tim innan vi ens kom ut på vägen.
Ville ställa ut s4 men det gick inte då den inte va överstylad eller en volvo.
Bilarna e ju ett skämt där inne.man kunde ju lätt plocka bort 25% av bilarna där inne.
Nej kommer åka ner för fre o lör kväll för det är ju årets roligaste,synd att träffen går åt andra hållet.Vet många som inte kommer åka dit mer.

1 418 Inlägg
20 augusti 2007
WIGGE skrev:
Tycker Att Det Var Bra Iår Oxå Visst Polisen Stängde Av Stan Tidigt Och Några Bilar Kunde Man Ha Portat På Träffen Men I Övrigt...kanon Bra

Det var säkert bra där men du kan för guds skull sluta använda stora bokstäver i början på varje nytt ord.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Avstängd
653 Inlägg
20 augusti 2007
WIGGE skrev:
Tycker Att Det Var Bra Iår Oxå Visst Polisen Stängde Av Stan Tidigt Och Några Bilar Kunde Man Ha Portat På Träffen Men I Övrigt...kanon Bra

Varför Skriver Du Med Stor Bokstav I Början På Alla Ord????

Jag har rätt i vad jag än säger.

Golle
448 Inlägg
20 augusti 2007
Var inte på träffen i år, var nere i stan på lördagkvällen istället. Bra mycket bättre drag smile

James May: In other news.... I've fitted a fan!

Gas glad =)
48 Inlägg
20 augusti 2007
HardcoreHunny skrev:
Tycker det var halvkasst....sad
Jätte rörigt, bilarna vart alldeles för tätt parkerade, mkt "skit" bilar innebland utställningsbilarna, genom stressad prisutdelning....

Men visst, vädret var ju toppen, varken regn lr kokhett, gräs var just gräs å inte lera å många bilar var ju hel nice!

Men jag tycker då att det e dax att skippa "girl power" klassen, det e lite löjligt att ha en klass för bara tjejer, det e ju lixom inte råstyrka bilbyggande handlar om...hmm

Men men......
Man ska la vara happy för att det e en bilutställning iaf!smile

Hbg i går kväll vart ju iaf hel nice, fast att snuten spärrade av centrum väääldigt tidigt....

Varför klaga när tjejerna uppskattas med en egen klass?? känns skoj att vara "välkommen" för en gångs skull...

Varför får bara pojkar vara med å leka för?

elit
327 Inlägg
20 augusti 2007
de va Kul som Fan att så många gillade min bil med men vädret va inga fel på nöjd bruka inte vara där så vet ej hur de bruka va

http://www.garaget.org/gallery/archive/17985/137348_yzv4kg.jpg
Nice ju ^^ Vallåkra 07

"Only The Good Die Young"

dARKiE
5 031 Inlägg
20 augusti 2007
Ingen som har bilder från centrum hbg? Träffen är inget jämfört med kvällen på lördagen, när men ser alla fina bilar cruisa runt istället för att stå och se söta ut på en parkering.  : )
Senast redigerat av Darkie (20 augusti 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

elit
327 Inlägg
20 augusti 2007
hbg va nice bilen va inte med min inga bilde

"Only The Good Die Young"

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
20 augusti 2007
PriincessLeon skrev:
HardcoreHunny skrev:
Tycker det var halvkasst....sad
Jätte rörigt, bilarna vart alldeles för tätt parkerade, mkt "skit" bilar innebland utställningsbilarna, genom stressad prisutdelning....

Men visst, vädret var ju toppen, varken regn lr kokhett, gräs var just gräs å inte lera å många bilar var ju hel nice!

Men jag tycker då att det e dax att skippa "girl power" klassen, det e lite löjligt att ha en klass för bara tjejer, det e ju lixom inte råstyrka bilbyggande handlar om...hmm

Men men......
Man ska la vara happy för att det e en bilutställning iaf!smile

Hbg i går kväll vart ju iaf hel nice, fast att snuten spärrade av centrum väääldigt tidigt....

Varför klaga när tjejerna uppskattas med en egen klass?? känns skoj att vara "välkommen" för en gångs skull...

Kan ju bara beklaga om det nu är som så att du ej känner dig välkommen att tävla mot/med killarna.
Jag ser iaf gärna att "girl power" klassen stryks då det annars lite väl enkelt kan bli som så att bilar ÄGDA av tjejer deltar där, inte bilar BYGGDA av tjejer.... Men har en tjej byggt en bil som e nice så e det la knappast några bekymmer att delta i de ordinare klasserna...smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Fundersam
126 Inlägg
20 augusti 2007
jag deltog i girl power. Tyckte domaren var krängd. Verka som han trodde jag ljög när jag sa att jag byggt den. Så varför överhuvudtaget ha en katogori för tjejer när domaren beter sig så. sad
Sen står de faktiskt att det är för tjejer som ÄGER eller har byggt en bil. Så teoretiskt sett ska man kunna lämna in bilen och få den ombyggd o sen kunna ställa ut den o ta hem priser... men hur kul e de?

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

9 108 Inlägg
20 augusti 2007
Två trådar om eftersnack Vallåkra känns onödigt, låser denna pga att rubriken var sämre och att det var mindre inlägg helt enkelt.

Fortsätt i denna tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=53920

Sök