3906
Sök

Didoer Reflexrampen

9 Inlägg
19 december 2005
Trådstartare
jag funderar på att he röda dioder på refrexrampen, men vad säger besigningen och polisen om det??

sixten
252 Inlägg
19 december 2005
funkar de som bromsljus lär de inte vara några problem tongue

9 Inlägg
19 december 2005
Trådstartare
men om dom lyser jämt då?

53 Inlägg
19 december 2005
Tjoo skrev:
men om dom lyser jämt då?

då är det nog ajja bajja tror jag. i Sverige får man inte ha mkt kul tyvärr. men änvänd dom som bromsljus som xisten föreslog.

864 Inlägg
19 december 2005
sätt en brytare till dom o ha dom avstängda på SBP, frågar dom om reflexrampens dioder kan du ju säga att de är kopplade till bromljusen men är trasiga eller nåt liknande påhitt...

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
19 december 2005
ja satte in röda små pos.lampor i alla lampor i baklyset. Bes sa inget om det, o när  snuten stoppa mig undra dom bara varför det lös rött i blinkers m.m. men dom brydde sig inte om att...fick dock ombes för annat =/

http://www.garaget.org/?car=12404&image=108084
Senast redigerat av turbotompa (20 december 2005)

183 Inlägg
20 december 2005
Det är bara å sätta dit å köra de.. å stoppar dom dej så är de la som det är.
På min gamla Benz så var de fem ljuspunkter i vardera bakljus varav ett ska ju lysa. Kopplade om de där lite snittsigt så att de plötsligt vart 10 ljuspunkter bakåt totalt med 5/21w lampor då och då lös även blinkersen oxå som såklart blinkade i starkare sken.
Polisen sa då inget om detta .. men, som de är sagt förr.. de beror  la på vem man stöter på.

Så koppla in de där du å ta dagen som den kommer smile
Fixa en bild oxå isf om de bli av!

53 Inlägg
20 december 2005
Tuffhaggman skrev:
sätt en brytare till dom o ha dom avstängda på SBP, frågar dom om reflexrampens dioder kan du ju säga att de är kopplade till bromljusen men är trasiga eller nåt liknande påhitt...

Jo tycker som tuffhaggman, kör med brytare det är nog det bästa .. hade

Sök