2263
Sök

Bil för ~130.000

Evolution Garage
478 Inlägg
22 augusti 2007
Trådstartare
ngn beemer kommer det nog inte bli heller även om det är en bil jag gillar.
just nu det som känns bäst är antingen audi som ngn ovan nämde eller ford fiesta ST som är en riktigt rolig bil trots sin storlek, men som dom säger storleken har ingen betydelse? big_smile
Senast redigerat av Mr_Redbull (23 augusti 2007)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Golfare
164 Inlägg
23 augusti 2007
Mr_Redbull skrev:
ngn beemer kommer det nog inte bli heller även om det är et bil jag gillar.
just nu det somkänns bäst är antingen audi som ngn ovan nämde eller ford fiesta ST som är en riktigt rolig bil trots sin storlek, men som dom säger storleken har ingen betydelse? big_smile

Satsar du på Diesel så se till att den är "rätt miljöklassad" bil, annars blir den rätt dyr i skatt..
ja skulle nog isåfall skaffat en Skoda Fabia RS..tittade på dom innan ja köpte min nuvarande bil. mkt bil för pengarna, speciellt om man tittar på hur mkt den drar i förhållande till motorn och vridet.

En nyare audi diesel ("rätt" skatteklass) får nog ha gott en del för att ramla ner på dom pengarna, Bensinarna ligger nog bättre i pris där men dom drar lite mer oxå.
Men oavsett val så får du nog ganska mkt bil för max 130 000 kr idag, många försäljare blöder pga överflödet bilar smile

Sök