3502
Sök

Fy f-n för fusk å mygel....

23 Inlägg
24 augusti 2007
Trådstartare
Tycker det är så jävla trist med dessa 2:or...
Sunda förnuftet torde säga att en bil som har 4,8 i snitt inte borde förtjäna att få två:or...
Klart man inte gillar allt,men sunda värderingar torde iaf. gälla...
Sååååå trist att denna sajt håller på att saboteras av ett fåtal personer...
Önskar synpunkter på detta,kanske nått för det drivande personerna på sajten att ta tag i..

7 120 Inlägg
24 augusti 2007
Alla får 2or, så är det bara. Inget att gråta över.

23 Inlägg
24 augusti 2007
Trådstartare
Handlar inte om att gråta eller ej....mer om seriösitet!
Men okey,kanske bara jag som uppskattar en ärlig bedömning av
bilar i fråga ,oavsett skick,modell etc..

7 120 Inlägg
24 augusti 2007
Jag håller med dig, men det finns inget att göra åt det. Finns alltid någon som vill jävlas, drabbar alla. Inte mycket att bry sig om tycker jag iaf.

119 Hk/Liter
246 Inlägg
24 augusti 2007
Finns redan massa sådana hår trådar... Och det kommer alltid vara folk som sätter låga betyg på fina bilar.. så e det...sad
Bara att skita i betygen, viktigaste är ju att man själv gillar bilen?

Move your mind

337 Inlägg
24 augusti 2007
Om du vill ha en seriös och ärlig bedömning så tycker jag du ska ställa ut bilen på någon utställning. Du kan väl inte tro att du kommer få en ättvis bedömning på en internetsida där vem som helst kan gå in o pilla med röstningen. Och en en gång. Vem fan bryr sig om poäng?

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

23 Inlägg
24 augusti 2007
Trådstartare
...en tanke!!!!!!!!!!!!!!!
Kanske borde vara så att en bil som jobbat sig upp till
4,5 och uppåt  i snitt inte borde kunna få skambetyg så som 2:or....va vet jag!!

Sleeper
3 084 Inlägg
24 augusti 2007
bjupa skrev:
4,5 och uppåt  i snitt inte borde kunna få skambetyg så som 2:or....va vet jag!!

ok jag gav dig en 5:a som tröst tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

7 120 Inlägg
24 augusti 2007
bjupa skrev:

Nee, kanske finns folk som tycker en bil som har över 4,5 ändå är "Nja, sådär".
Tycker det är bra som det är!

75 Inlägg
24 augusti 2007
Förstår mycket väl vad du menar... Dom som har extreme kan nu tex inte få ettor vilket är bra!
Min fick många positiva röster vilket alltid är kul... Tills den kom upp på topp 250, där börjar kampen om platserna sen blev ettor och tvåor vardagsmat, haha.
Kan väl bara tycka synd om dom som måste trycka ner andra för att sedan höja sig själva, haha=)
Å som sagt bara att försöka att inte bry sig!

Administratör
11 941 Inlägg
24 augusti 2007
Kan säga så här. Kommer vi på någon som röstar ned andra bilar i topplistan för att t.ex. höja sin egen så blir det omedelbar avstängning, kvittar vem det är.

Häng inte upp er för mycket på det betyg andra sätter, det finns puckon som vill förstöra precis överallt i denna värld, och tyvärr är Garaget inget undantag.

Vi låser härmed den här tråden då betygen redan diskuterats massor.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök