2807
Sök

Bulgarien den 7e!

Maizer
26 augusti 2007
#21
vind skrev:
Maizer skrev:
vind skrev:
Nej, men drar ner på Tisdag.
Ska bli intressant att få se en egen bild av landet, om jag som tjej blir sex-trackaserad och blablabla. Media överdriver så oerhört mkt, så det ska bli intressant att se hur vakterna är.
Åker förövrigt till Sunny beach...
Jag trodde också de överdrev tills mina kompisar berättade hur de haft det.
Hm, okej. Dom jag pratat med har Inte tyckt att det är så, men beror säkert mkt på hur man är som person...
Mjo visst det kanske inte är några änglar men ändå.

14 Inlägg
26 augusti 2007
#22
Roligt att läsa denna tråd. jag kom hem i onsdags från att varit i bulgarien en vecka.
jag såg inte ett bråk, inte ett tjaffs, inte något. endå pågick utelivet från 23:00 till 07:00!
ruskigt mycket folk, och riktigt roligt var det.! enda oroväckande jag såg var att vakten på Las Palmas hade en glock "pistol" i byxorna. så man ville gärna inte va i nått bråk där.!
Som dom flesta säger. media är överdrivet! det händer saker i hela världen. Åk till Bulgarien/Sunny Beach. jag tror misshandel och dylikt sker vid tillfällen folk inte kan kontrolera sig själva och har för stor gallje i tröjjan. ligg lågt festa ha kul. inget händer.!


124 Inlägg
26 augusti 2007
#23
vind skrev:
Nej, men drar ner på Tisdag.
Jag med! cool


Väghyvel
252 Inlägg
26 augusti 2007
#24
O jag åker på torsdag jag:cool:

Maizer
26 augusti 2007
#25
Tänkte kanske ta en sista minuten på höstlovet som är i oktober eller november nån gång. Vart bör man åka då? Är väl inte så varmt på de grekiska öarna vid den tiden..

Saaboholic
3 129 Inlägg
27 augusti 2007
#26
sunny beach har urartat och varit dåligt länge nu..vill man ha fest men ändå trygghet..åk till golden sands..fan så mycket finare också.

vill man ha mer familje vänligt åk till albena..finns även uteställen där men inte i lika stor utbredd som i golden sands.

/MR B

"Liberty of thought is the life of the soul"

House/Trance diggare
287 Inlägg
27 augusti 2007
#27
Visst går det rätt vilt till där nere.

Jag var där förra sommaren i Sunny Beach och gick på dem vanliga nattklubbarna där, och jag fick en vakt på mig.
Men klarade mig med bara en snyting i ansiktet, så jag hade nog tur hehe.

Fattar inte att vakterna fortsätter bete sig som svin, bästa vore ju om dem skulle förlora sin turism helt och hållet. Har man otur får man även kontakt med maffian, dem är inte att leka med heller. Såg dem bara, dem har typ tillhåll i Nessebar.

Men bortsett ifrån det så var det bra. big_smile

410 Inlägg
27 augusti 2007
#28
problemet som jag ser det i bulgarien är att dom har många utländska turister som alla flockas till samma ställen. Då är det självklara mål för brottslingar precis som invandrare är självklara mål för rasister och nazister. Sen så är det problem med att polisen inte är tillräckligt ren för att kunna ta itu med händelserna. Så även om brottligheten inte är värre i bulgarien så är du mer utsatt i bulgarien än hemma i Sverige.



Sök