3021
Sök

Bulgarien den 7e!

27 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Näämeeen Tjenare!

Tänkte bara höra om det är någon här på forumet som skall ner till Bulgarien den 7e med flyget som går vid 4a tiden! wink

Ojsan sorry! Sturup såklart...
Senast redigerat av Tobbe_Audi80 (5 augusti 2007)

Whitetrash
589 Inlägg
5 augusti 2007
Senast redigerat av __Marcus (5 augusti 2007)

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

27 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Du bor i Sverige hur många blir ente misshandlade/dödade/våldtagna här varje timme? roll

Whitetrash
589 Inlägg
5 augusti 2007
Sant...dom finns överallt numer.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

27 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Man ska inte alltid tänka på nackdelarna! Tänk på den billiga spriten wink och alla tjejerna för dom som är singlar....roll

Avstängd
76 Inlägg
5 augusti 2007
Tobbe_Audi80 skrev:
Man ska inte alltid tänka på nackdelarna! Tänk på den billiga spriten wink och alla tjejerna för dom som är singlar....roll

Håller med dig :-)
Jag hoppas du får ha det lika roligt som jag brukar ha när jag är där big_smile
Mvh
Aydin

257 Inlägg
5 augusti 2007
nä men den 15/8 ska jag ditt mohaha smile

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

dalmasens
25 augusti 2007
Inte den sjunde. Men den fjärde så åker vi ner ett gäng från dalarna big_smile

Maizer
25 augusti 2007
Haha ni kommer bli rånade, mordhotade och förmodligen få en massa stryk. Har haft två olika kompisgäng därnere och båda har sagt likadant.

2 751 Inlägg
25 augusti 2007
Maizer skrev:
Haha ni kommer bli rånade, mordhotade och förmodligen få en massa stryk. Har haft två olika kompisgäng därnere och båda har sagt likadant.

hahah de va väll lite o ta i.... Hur många rasister o nazister finns de inte i Sverige, ska det avskräcka alla utländska turister???
Senast redigerat av n0b0dy_ (25 augusti 2007)

Who Djaa bless no man curse

Maizer
25 augusti 2007
n0b0dy_ skrev:
Maizer skrev:

hahah de va väll lite o ta i.... Hur många rasister o nazister finns de inte i Sverige, ska det avskräcka alla utländska turister???

Nej det var det inte. Vad har det med rasister och nazister att göra? :S

2 751 Inlägg
25 augusti 2007
Maizer skrev:
n0b0dy_ skrev:
Maizer skrev:

Nej det var det inte. Vad har det med rasister och nazister att göra? :S

Ja du påstor att man itne ska åka ner för att det händer sååå mycket skit,,, att han kommer garanterat bli misshand rånad osv.... Varför skulle de va så mycket vanligare i Bulgarien än någon annan stans? Det jag menade är att det händer lika mycket skit här att nazister eller rasister även annat folk slår ner turister, skall man då varna andra att inte åka hit?

Who Djaa bless no man curse

119 Hk/Liter
246 Inlägg
25 augusti 2007
Jag var där i mitten av juli, och jag märkte inte av något av detta som nämts i denna tråd.. Visst, bilr man packad och börjar provocera folk så får man räkna med stryk, likadant som här hemma.

Vi var ute varje kväll och hade jävligt trevligt, utan att bli rånade, misshandlade eller mordhotade.

Move your mind

215 Inlägg
25 augusti 2007
Tobbe_Audi80 skrev:
Du bor i Sverige hur många blir ente misshandlade/dödade/våldtagna här varje timme? roll

Men finns du??? Jämnför du Sverige och Bulgarien?! Korkaste jag har hört. Händer förmodligen 500% fler saker därnere än i Sverige. Satsa på Ayia Napa istället,varit där 2 år i rad och det är så sjuuukt mkt bättre än Sunny. Det kostar mer men är garanterat värt de.

Teddan
2 495 Inlägg
25 augusti 2007
ingen sticka under stolen med att det har varit mycket problem..... jag tycker inte ett sånt jävla skitland där poliser å liknande är så korrupta förtjänar turister ...

fan tänk er själva å bli halvt ihjälslagen av en polis å vart fan skall du anmäla det ... till samma polis eller ??

nej det finns så många andra fina ställen att åka till .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

28 Inlägg
25 augusti 2007
Nej, men drar ner på Tisdag.
Ska bli intressant att få se en egen bild av landet, om jag som tjej blir sex-trackaserad och blablabla. Media överdriver så oerhört mkt, så det ska bli intressant att se hur vakterna är.
Åker förövrigt till Sunny beach...

Maizer
25 augusti 2007
vind skrev:
Ska bli intressant att få se en egen bild av landet, om jag som tjej blir sex-trackaserad och blablabla. Media överdriver så oerhört mkt, så det ska bli intressant att se hur vakterna är.

Jag trodde också de överdrev tills mina kompisar berättade hur de haft det.

This is me
334 Inlägg
26 augusti 2007
märkte då inget av detta när jag var nere i juli. Dock precis innan allt hände så vet ej hur det är nu

28 Inlägg
26 augusti 2007
Maizer skrev:
vind skrev:

Jag trodde också de överdrev tills mina kompisar berättade hur de haft det.

Hm, okej. Dom jag pratat med har Inte tyckt att det är så, men beror säkert mkt på hur man är som person...

Sök