Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Det jag menade med gammal och ny baklucka är att om det är den gamla bakluckan kan det vara problem för vingen att nå ned med "fötterna". Då behöver man en distansplattesats....som varken finns på volvo att få tag på eller internet..i alla fall inte vad jag sett. Däremot sitter jag på ett par som jag plockat från en vinge..men dom säljer jag inte billigt
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ni med 850R vinge på era 240:isar.. har ni med eller utan bromsljus?.. den jag har är med bromsljus. och den är precis aningens för kort.. hur göra??.. samt är era sk pirat eller är dom volvo orginal?
Med vänliga hälsningar / Best regards Daniel Kronvall-Pedersen Webmaster @ Team-Overdrive.tk http://www.team-overdrive.tk
det är bara till att bredda om den är förkort fick göra det på min 850r takvinge som ja ska ha på min 740 , kapa på mitten och lägg in brädbitar, kan bli för tung dock. sedan glasfiberspackel, slipa ja å håll på så tills fin spacklet komer på .
tror inte du behöver bredda så många som har så .. och inte e de nån som ställer sig o breddar för ett par mm? jo visst nån finns de ju men inte många.. fila uåp hålen lite i clipsen så går de nog..