3770
Sök

Kjolpaket Renault 5

13 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Halloy, Har ju min trevliga renault 5 txe -89 men är enormt sugen på att hitta kjolpaket till denna och undrar om det finns och få tag i här i sverige, Hittar bara en engelsk sida.

Är intresserad av all möjlig styling ge mig lite ideer smile

har kastat på fälgar än så länge och ljud och toning. föörslaag på något roligt `?

Inte lätt å köra Gräsklippar skit bilar

782 Inlägg
31 augusti 2007
har för mej att gte:n hade rätt häftigt kjolpaket med skärmbreddare m.m original.
tror inte du hittar så mycket i sverige och inte så mycket nya grejor i utlandet, kolla franska ebay (om det finns) där kanske det går att få tag på något.

allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
252 Inlägg
31 augusti 2007
precis som patrik säger så har ju gte skärmbräddare,tröskelbräddare å lite andra fram/bak kofångare, men vad dom kostar vet ja inte, kolla med www.clubrenaultsverie.com tror ja dom heter, var ett tag sen man var involverad i dom,

Annars dom som byggde bilen/bilarna i ali g filmen säljer grymma kitt, men får ja fråga varför till den bilen du har nu, köp en gte istället, tvär grymma bilar, helt annan inreding ratt mätare mm mm

16 Inlägg
31 augusti 2007
Kolla denna sidan.. Dom har rätt feta saker här!

http://www.k-tecracing.com/

13 Inlägg
31 augusti 2007
Trådstartare
Ahha men tack iaf smile tänkte köpa en gte men blev txe istället. men får la beställa lite saker från 
k-tec sidan. frakten kan väl inte vara dyr ?

12 086 Inlägg
31 augusti 2007
Försök få tag i bilarna dom använde i Ali G filmen smile
Dom är ju störtsköna båda

13 Inlägg
31 augusti 2007
Trådstartare
Men ja kolla in K-tec sidan mina saker kommer alltså att kosta 1004,63 euro antar jag. men vad kommer det kosta att få dom hit ?? tongue snälla hjälp mig o klara upp detta tongue

Sök