3368
Sök

Är mds dåligt?

yeeah baby
50 Inlägg
31 december 2005
hylla brl..otrevliga som satan på alla mds affärer man varit på +alla mina polare som  har köpt x antal saker av mäsket mds har pajjat förr eller senare..
medans mitt gamla pioneer steg håller i ur o skur.

bra kundservice ifall nåt pajjar??
ha!
polarens steg pajjade efter typ 50h spelning..
tog 3½ månad att få tillbaka det..
Senast redigerat av nxtream (31 december 2005)

4 554 Inlägg
31 december 2005
nxtream skrev:
hylla brl..

ja tycker varken brl eller mds är bra.. hade rf i förra bilen.. upphängningen va skev.. dessutom är dom på brl iaf där ja har varit(trollhättan och backaplan fruktansvärt otrevliga om man ifrågasätter något.. mds då.. som jag aldrig skulle lägga pengar på.. men har god kontakt me en reparatör för mds.. det är inte mycke som kommer dit som ens är värt att laga.. ja menar kolla på deras superflashiga neonlåda me plexi.. 2 element av billigast möjliga.. knappt någon slaglängd och vips så bränner talspolen för den är så fruktansvärt dåligt dimensionerad.. men visst man får vad man betalar men tycker de är synd att mds ska gå ut med nr1 i biljud som de står på deras sidan när dom är långt ifrån för att hålla de.. själv har jag börjat köpa från cdr på backaplan.. säljer en hel del olika märken(kicker,jl,focal,alpine) och ja tycker dom ger en god service och har mycke tips och egena erfarenheter av elementen.. dom bjuder även på goda rabatter för dom är medvetna om att dom kan tjäna in de i längden.. begagnat är inte heller helt uteslutet men var noga med att öppna upp serviceluckan på stegen och se om de gått varmt coh känn lite extra på elementet coh rör på konen och hör så spolen går fritt..
tack för mig
Senast redigerat av loudness (31 december 2005)

362 Inlägg
31 december 2005
sluta gnäll. mds är bra. brl är bra. allt kan vara bra bara man installerar på rätt sätt.
sen behöver man ju inte ha proffs ljud i en gammal sleten volvo,Bajs Mellan Wäxlarna,nissan eller va man nu har.

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

533 Inlägg
31 december 2005
Jag va me när min kopis beställde ett kitt .....
alla mina polare....
polarens steg pajjade....

Alla dom ovanstående  är saxat ur denna tråd och är "bevis" för att något är kass.. Det är vanliga argument när man sågar något överhuvudtaget, oavsett märke... Jag har läst om någon som har haft en kompis som har klagat på JBL tex.. Det är ofta en polare inblandad..hrm..
Konstigt att ingen verkar ha haft nåt själv som är kass??!! Eller är man för duktig på ljud för att köpa skitgrejerna och istället ser på när alla ens polare gör bort sig i dåliga ljud-affärer.. Kan vara så..hm..

Dessutom är det väl ingen som har hyllat BRL eller MDS som NXTREAM påstår..??!!  Det finns några som är nöjda med sin butik och de personer man skapat sig en kontakt med..   det kan kanske vara hur man själv är mot andra personer...

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

4 554 Inlägg
31 december 2005
psittacus skrev:
Jag va me när min kopis beställde ett kitt .....
alla mina polare....
polarens steg pajjade....

Alla dom ovanstående  är saxat ur denna tråd och är "bevis" för att något är kass.. Det är vanliga argument när man sågar något överhuvudtaget, oavsett märke... Jag har läst om någon som har haft en kompis som har klagat på JBL tex.. Det är ofta en polare inblandad..hrm..
Konstigt att ingen verkar ha haft nåt själv som är kass??!! Eller är man för duktig på ljud för att köpa skitgrejerna och istället ser på när alla ens polare gör bort sig i dåliga ljud-affärer.. Kan vara så..hm..

Dessutom är det väl ingen som har hyllat BRL eller MDS som NXTREAM påstår..??!!  Det finns några som är nöjda med sin butik och de personer man skapat sig en kontakt med..   det kan kanske vara hur man själv är mot andra personer...

har personligen plockat ner element och steg från mds och de är skrämmande hur dom kan gå ut me dom siffrorna på effekt när t ex stegen är nästintill tomma på insidan...

859 Inlägg
31 december 2005
Finns ingen anledning att snacka om detta IGEN.

Tråd låst.

Sök