Har en 900 årsmod 1996. Nån som har nått bra tips?
Ja du, inte så lätt när man inte vet hur det ser ut riktigt.. har du en stor låda till basen, hur mycket plats har du kvar o.s.v? helst hade det ju vart bra om du lagt in en bild på hur det ser ut i din bagage om det är där du har tänkt att ha det?
Själv håller jag på att höja mitt golv i bagaget så jag kan sänka ner mina 2 slutsteg ..
okey. Jo det är hyffsat stor låda. Har ju ingen bild på bagaget. aja så kan man ju också ta å göra.
Bara till att regla upp där bak se till att prima eller måla skiten så det inte drar åt sig så mycket fukt.. Ta helst en liten tjockare skiva så slipper du ta så många reglar..
går ju alltid att sätta kardborband (stavning?) på steget och i skuffen att sätta fast med funkar fint eller om du har klätt lådan kan det räcka med sånna band på steget
går ju alltid att sätta kardborband (stavning?) på steget och i skuffen att sätta fast med funkar fint eller om du har klätt lådan kan det räcka med sånna band på steget
Ja sant, men om man vill göra det lite mera exlusivt
Titta hur jag hade det i min bil... 900 det också. Plockade bara ut reservhjulet. är iof inte helt klart på bilderna, men det ger en idé. Annars kan du titta på jenscladius sida. Där finns det många idéer!
Titta hur jag hade det i min bil... 900 det också. Plockade bara ut reservhjulet. är iof inte helt klart på bilderna, men det ger en idé. Annars kan du titta på jenscladius sida. Där finns det många idéer!