3474
Sök

Lustig bogsering

539 Inlägg
3 oktober 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Jag har fått för mig att nyare bilar går sönder för att det är så förbaskat mycket elektronik i bråten =P

så rätt....

det där om "rääser" var ju hur rolig som helst lollol

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
3 oktober 2007
Farsan hade en Volvo 760 och när den gick sönder på motorvägen så fick han bogsera hem den med hans andra bil. En Fiat Uno av modell liten big_smile

Folk tittade ganska bra på väg hem kan jag säga tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

study
772 Inlägg
3 oktober 2007
jobbigt för folk med tändkasett och tändkablar det ska var en spole per cylinder det är det bästa och effektivaste. undra varför de har valt köra med kasett.

Son Of Murphy
782 Inlägg
3 oktober 2007
Gjorde själv en ganska rolig bogsering.
Kompisens sugmotor trimmade 740 sköt sin koppling vid ett streetrace i Norrtälje för några år sedan, och då fick jag bogsera han med farsans Nissan Micra! big_smile
Folk tittade ganska skapligt, pekade o skrattade! big_smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Pan
3 oktober 2007
Såg några polacker i helgen som bogserade i 90-95km/h det var lite knasigt. tongue Känns inte varken säkert eller smart. smile

1 217 Inlägg
3 oktober 2007
Pan skrev:
Såg några polacker i helgen som bogserade i 90-95km/h det var lite knasigt. tongue Känns inte varken säkert eller smart. smile

Precis.. det är ju dessutom 60-65km/h över den lagliga maxhastigheten vid bogseruing här i Sverige.

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
3 oktober 2007
farsan bogsera en långtadare med gammel mercadieseln han hadde smile

Son Of Murphy
782 Inlägg
3 oktober 2007
En kompis åkte dit när han bogserade på motorväg i 114km/h! big_smile big_smile big_smile Han i bilen som vart bogserad klarade sig helt, medan han vart av med körkortet i ett halvår. big_smile

136 Inlägg
3 oktober 2007
haha ouch xd måste haft tur ändå som bara blev av med det i ett halvår.. böter med eller?

VW Passat 1.8T. 97-

Son Of Murphy
782 Inlägg
3 oktober 2007
Granathe skrev:
haha ouch xd måste haft tur ändå som bara blev av med det i ett halvår.. böter med eller?

Hehe vet inte faktiskt... Antagligen!

1 067 Inlägg
4 oktober 2007
skumaste bogsering jag sett var en saab v4 som drog en merca 200 i en såndär elastisk bogserlina..   Typ mecedes bungy..   Saaben ryckte och så kom mercan farandes.. Givetvis var det två fnittrande damer i mercan och en riddare i en rostig ärtgrön saab som gjorde sitt bästa att inte få en tysk bakspoiler på saaben..

Färden slutade i diket..  Satt rejät då plogkarmen var åtminstone 60cm..

10 sec före dig...
540 Inlägg
4 oktober 2007
Audisport_ skrev:
Var på hemväg och när jag kom in i Uppsala så såg jag något som fick mig att titta lite extra, en saab 900 classic årsmodell 80 - tal, bogserade en saab 95 2.0t en 02a eller 03a.

Även nyare bilar kan råka ut för tråkigheter. Det är inte så att jag klankar ner på saab men det såg lite roligt ut bara smile man kunde mest tänka sig tvärtom, men inte i detta fall

MVH

HAHAHA gött snack ska jag berätta för min saab tokiga polare! han kommer att älska det!

845 Inlägg
4 oktober 2007
hahalustigt big_smilebig_smile

Sök