3446
Sök

Dörr uppslag!!!!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
10 oktober 2007
Bullo skrev:
i somras när jag precis köpt min nya bil (haft den i en vecka eller så) så ställde jag mig på coops parkering i göteborg. ställde mig givetvis längst bort för att slippa bilar runtomkring. när jag kommer tillbaks kommer det precis en risig jävla bil och ställer sig bredvid mig (onödigt nära) när det är flera platser som är lediga runtomkring. hon går ut, öppnar bakdörren och sträcker sig in i bilen och smäller upp dörrfan på min backspegel när jag står bredvid och kollar på...   höll på att explodera och skrek va fan hon håller på med!??!?! svaret jag fick "jaja vinden tog den, sen så gör det itne så mycket", svarade med en fråga "är du helt dum i huvvet!? jag har haft bilen i en vecka och den har gått 30mil (eller något)". då muttrar hon lite och går därifrån, slutade med att jag sparka en buckla på hennes bil innan jag drog därifrån...

Haha jag förstår dej ! Även om vissa kommer tycka att det var hur omoget som helst gjort jag skulle nog ärligt gjort desamma smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

95 Inlägg
10 oktober 2007
Riktigt irriterande med dörruppslag!!! Har som tur är inte hänt mig (än!!), men hände på föräldrarnas bil bara någon vecka efter bilköpet...
Satt kvar en gång i bilen på parkeringen, och ser en gubbe med gammal röd Volvo parkera mittemot mig. Bara slänger upp bildörren, som självklart tar i bildörren jämte...
Det gäller att hitta bra platser när man parkerar...

Drifttekniker VA
580 Inlägg
10 oktober 2007
Fan va pissigt! Förstår att du är arg. Jag ställer mig alltid längst bort.

RS
886 Inlägg
10 oktober 2007
kvarten skrev:
F..n vad trött man blir på alla feta dumma idioter som inte kan hålla i sina bildörrar när dom kliver ur.
Min bil har gått 62mil nu och redan igår bang någon idiot som hadde smällt upp bildörren på min, ett rött stort märke såg jag först när jag kom hem till mitt garage.
Tror ni jag höll på att smälla av???? bara förnamnet kan jag säga satans j...la he...te sk.t undra hur många svordomar som kom ut ur min mun på en sekund.
Polera så gott det gick liten bula blev det trots allt man undrar ju vad folk tänker som gör sånt här för dom måste ju för f..n märka det med en så stor fläck/bula på min bil måste det ha smällts upp ordentligt kan jag säga.
Trist är det iallafall när det händer och efter 62 mil !!!!!!! suck skott pengar på såna människor säger jag.
Någon annan som håller med eller är jag ensam om detta?

Ja skittråkigt när sånt händer, och det är ju precis som du säger. Oftast märker man det inte förrän man är hemma i garaget, och då är det ju för sent. Vissa ska inte ha körkort.

Focus RS

555 Inlägg
10 oktober 2007
Bullo skrev:
i somras när jag precis köpt min nya bil (haft den i en vecka eller så) så ställde jag mig på coops parkering i göteborg. ställde mig givetvis längst bort för att slippa bilar runtomkring. när jag kommer tillbaks kommer det precis en risig jävla bil och ställer sig bredvid mig (onödigt nära) när det är flera platser som är lediga runtomkring. hon går ut, öppnar bakdörren och sträcker sig in i bilen och smäller upp dörrfan på min backspegel när jag står bredvid och kollar på...   höll på att explodera och skrek va fan hon håller på med!??!?! svaret jag fick "jaja vinden tog den, sen så gör det itne så mycket", svarade med en fråga "är du helt dum i huvvet!? jag har haft bilen i en vecka och den har gått 30mil (eller något)". då muttrar hon lite och går därifrån, slutade med att jag sparka en buckla på hennes bil innan jag drog därifrån...

Jag hade krävt att hon skulle betala för en lackering på hela dörren eller var det hamnade.. om hon inte hade gått med på det så hade jag nog slått sönder allting, inte bara en enda buckla.

1 722 Inlägg
10 oktober 2007
Men då ni inte är i bilen eller nära bilen då nån annan backar i bilen , hur ska man då kunna "anmäla"(?)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

1 997 Inlägg
10 oktober 2007
Vad jag har förstått av de här så finns de endel som dubbelparkerar å ställer sig långt bort...

vill inte vara negativ eller nåt.

men hur skulle de se ut om alla dubbelparkerade å stog långt bort? då skulle de va ledit bredvid ingången ju hehe tongue

430 Inlägg
10 oktober 2007
Man skulle ha nån lasersak som skar sönder allt vad materia utöver luft heter som närmar sig mer än 2cm tills man slår av larmet, spenderade 1.5h idag med tvätt och vax och hittade två nya "bonk-märken".
Aja, sur å irriterad nog, hämtar på dagis, ställer mig på gästparkeringen hos en kompis vars barn jag också hämtade. Vänsterruta så jag har en sida säker som alltid. Men sen när vi kom tillbaka till bilen för att åka så är det lätt blått å skrap. Va i h-vete! less blir man. Tror att denna ska gå att polera bort men vettetusan hur, mina polerdukar fastnar i lacken men nåt får man hitta på.

Sök