om den inte öppnar när du kör för fulla muggar så kommer ju inte luften ut resp. åter.cirk. så då kan ju turbon skadas. ställ den så mjukt det går, och om den öppnar sig på tomgång så skruvar du den hårdare och hårdare tills den inte gör det.. gjorde jag iaf med min jbrdump och funkar utmärkt
om den inte öppnar när du kör för fulla muggar så kommer ju inte luften ut resp. åter.cirk. så då kan ju turbon skadas. ställ den så mjukt det går, och om den öppnar sig på tomgång så skruvar du den hårdare och hårdare tills den inte gör det.. gjorde jag iaf med min jbrdump och funkar utmärkt
Okej, för precis när jag satt ditt dumpen o gasade upp till ca 3500rpm och sen släppte gasen och när den då skulle gå ner på tomgång så dog nästan motorn. Var inte så kul när motorn dog på avfarten från motorvägen när jag skulle växla ner. Men fick ställa den hårdare så den inte gör så längre, är bara rädd att man ställer den för hårt. Men den öppnar ju sig när man trycker på gasen