2324
Sök

Kevin jag ber om förlåtelse (MÅSTE LÄSAS UTAV ALLA)

1 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
Jag måste erkänna en sak, en väldigt dum sak som jag har sagt och det har gjort många personer upprörda och besvikna!

Mitt namn är Johnny och bor Göteborg. Jag har träffat DEAMON (Kevin) flera gånger innan jag började bygga min bil! Och jag fick en stor förebild av han så pga han så började jag lägga ut pengar på min bil och styla upp den! men nu är inte detta de stora misstaget mitt stora misstag va att jag gick ut och började pratat med folk att jag hade hjälpt till och byggt Kevins bil DEMON SUPRAN vilket va en lögn för det har jag inte jag har inte ens varit i närheten av den! varför jag gjorde det, jo för att få ett gott intryck från mina kompisar att jag kännde han och att jag hade hjälpt han vilket jag inte hade gjort!

Sen dök namnet JBA styling upp och johan Thanasinaris som är ägare till företaget! Hur hans namn och hans företags namn dök upp har jag ingen anning om för jag har aldrig nämnt det förrutom att jag jobbar där och eftersom jag har sagt att jag hade hjälpt kevin då blev företaget inbandat men företaget har ingenting med detta och göra så jag ber om ursäkt till min arbetsgivare!!

Kevin jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppförande jag hade inte tänk att det skulle gå så långt och jag skulle inte ha gjort det från första början, så jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas verkligen att du godtar denna ursäkt! Och jag lovar dig att det ska aldrig mer upprepas!

M.v.h johnny

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
23 oktober 2007
Bra att du ber om ursäkt, hoppa han godtar den bara.

Måste även tillägga att jag ta mig fan hatar folk som ljuger..! Finns inget värre. mad

Varför ljuga liksom?

Ja ja, have a nice day smile

I do it my way

Rent A Retard !
674 Inlägg
23 oktober 2007
jhonnyzz skrev:
Jag måste erkänna en sak, en väldigt dum sak som jag har sagt och det har gjort många personer upprörda och besvikna!

Mitt namn är Johnny och bor Göteborg. Jag har träffat DEAMON (Kevin) flera gånger innan jag började bygga min bil! Och jag fick en stor förebild av han så pga han så började jag lägga ut pengar på min bil och styla upp den! men nu är inte detta de stora misstaget mitt stora misstag va att jag gick ut och började pratat med folk att jag hade hjälpt till och byggt Kevins bil DEMON SUPRAN vilket va en lögn för det har jag inte jag har inte ens varit i närheten av den! varför jag gjorde det, jo för att få ett gott intryck från mina kompisar att jag kännde han och att jag hade hjälpt han vilket jag inte hade gjort!

Sen dök namnet JBA styling upp och johan Thanasinaris som är ägare till företaget! Hur hans namn och hans företags namn dök upp har jag ingen anning om för jag har aldrig nämnt det förrutom att jag jobbar där och eftersom jag har sagt att jag hade hjälpt kevin då blev företaget inbandat men företaget har ingenting med detta och göra så jag ber om ursäkt till min arbetsgivare!!

Kevin jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppförande jag hade inte tänk att det skulle gå så långt och jag skulle inte ha gjort det från första början, så jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas verkligen att du godtar denna ursäkt! Och jag lovar dig att det ska aldrig mer upprepas!

M.v.h johnny

Starkt mannen.! imponerad !! smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

285 Inlägg
23 oktober 2007
Väldigt dumt att ljuga på det sättet.
Men samtidigt väldigt starkt att erkänna sina misstag & står för dom, ett tips är ju med att ta det personligen med inblandade parter med vilket är mer rätt.

en satans jävla Volvo.

624 Inlägg
23 oktober 2007
saken e ju den att inte ens jag byggde den bilen utan den va designad av jiray en kompis o byggt av Kari koskinen med fler
jag har bara gjort bilen till en kändis o fixat o donat med motorn
sen får jag höra att snubben springer runt o säger till folk som är medlemmar i garaget.org att han byggt den

men du e ursäktad o låt det inte hända igen
peace för tillfället

lås denna tråd då det inte är nån disskutions tråd tack
Senast redigerat av deamon (23 oktober 2007)

5 Inlägg
23 oktober 2007
Bravo Johnny

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
23 oktober 2007
otroligt starkt av dej att gå ut med något sådant här och erkänna på garaget.. bara det gör att du ska ha en stor eloge

38 Inlägg
23 oktober 2007
Väldigt starkt av dig att erkänna och be om förlåtelse!

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
23 oktober 2007
OK!Stort av dig! Hade ju räckt med att du snackade om din bil osv. Inte behöver man stila med ngt som man inte är. Då vet jag iaf hur läget ser ut nu då. Vi ses.
Senast redigerat av MikeAero (23 oktober 2007)

-Mike-

2 283 Inlägg
23 oktober 2007
Starkt att erkänna och att kunna ta emot det.

R.I.P. Michael Jackson!

1 019 Inlägg
23 oktober 2007
Jäkligt bra gjort av dig att be om ursäkt, men förstår verkligen inte varför man ska ljuga om nått man inte är/har gjort..
Verkar ju lösa sig iaf.. but SHAPE UP !

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Toker
491 Inlägg
23 oktober 2007
Varför påpeka att det är dumt att ljuga ?
Tror killen och dom som läser har uppfattat att killen har förstått det. Sen står det "(MÅSTE LÄSAS UTAV ALLA)" ska man kommentera då? och vafan har jag gjort nu..
Men det är bra med positiv kritik, strongt gjort att gå ut med att man gjort nå dumt och erkänna ens fel.
Finns inte många människor som gör det idag!
Tackar för datorn som underlättar saker och ting...

Toker Jr 081102

10 287 Inlägg
23 oktober 2007
Tråd låst.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök