Jag måste erkänna en sak, en väldigt dum sak som jag har sagt och det har gjort många personer upprörda och besvikna!
Mitt namn är Johnny och bor Göteborg. Jag har träffat DEAMON (Kevin) flera gånger innan jag började bygga min bil! Och jag fick en stor förebild av han så pga han så började jag lägga ut pengar på min bil och styla upp den! men nu är inte detta de stora misstaget mitt stora misstag va att jag gick ut och började pratat med folk att jag hade hjälpt till och byggt Kevins bil DEMON SUPRAN vilket va en lögn för det har jag inte jag har inte ens varit i närheten av den! varför jag gjorde det, jo för att få ett gott intryck från mina kompisar att jag kännde han och att jag hade hjälpt han vilket jag inte hade gjort!
Sen dök namnet JBA styling upp och johan Thanasinaris som är ägare till företaget! Hur hans namn och hans företags namn dök upp har jag ingen anning om för jag har aldrig nämnt det förrutom att jag jobbar där och eftersom jag har sagt att jag hade hjälpt kevin då blev företaget inbandat men företaget har ingenting med detta och göra så jag ber om ursäkt till min arbetsgivare!!
Kevin jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppförande jag hade inte tänk att det skulle gå så långt och jag skulle inte ha gjort det från första början, så jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas verkligen att du godtar denna ursäkt! Och jag lovar dig att det ska aldrig mer upprepas!
Jag måste erkänna en sak, en väldigt dum sak som jag har sagt och det har gjort många personer upprörda och besvikna!
Mitt namn är Johnny och bor Göteborg. Jag har träffat DEAMON (Kevin) flera gånger innan jag började bygga min bil! Och jag fick en stor förebild av han så pga han så började jag lägga ut pengar på min bil och styla upp den! men nu är inte detta de stora misstaget mitt stora misstag va att jag gick ut och började pratat med folk att jag hade hjälpt till och byggt Kevins bil DEMON SUPRAN vilket va en lögn för det har jag inte jag har inte ens varit i närheten av den! varför jag gjorde det, jo för att få ett gott intryck från mina kompisar att jag kännde han och att jag hade hjälpt han vilket jag inte hade gjort!
Sen dök namnet JBA styling upp och johan Thanasinaris som är ägare till företaget! Hur hans namn och hans företags namn dök upp har jag ingen anning om för jag har aldrig nämnt det förrutom att jag jobbar där och eftersom jag har sagt att jag hade hjälpt kevin då blev företaget inbandat men företaget har ingenting med detta och göra så jag ber om ursäkt till min arbetsgivare!!
Kevin jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppförande jag hade inte tänk att det skulle gå så långt och jag skulle inte ha gjort det från första början, så jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas verkligen att du godtar denna ursäkt! Och jag lovar dig att det ska aldrig mer upprepas!
Väldigt dumt att ljuga på det sättet. Men samtidigt väldigt starkt att erkänna sina misstag & står för dom, ett tips är ju med att ta det personligen med inblandade parter med vilket är mer rätt.
saken e ju den att inte ens jag byggde den bilen utan den va designad av jiray en kompis o byggt av Kari koskinen med fler jag har bara gjort bilen till en kändis o fixat o donat med motorn sen får jag höra att snubben springer runt o säger till folk som är medlemmar i garaget.org att han byggt den
men du e ursäktad o låt det inte hända igen peace för tillfället
lås denna tråd då det inte är nån disskutions tråd tack
OK!Stort av dig! Hade ju räckt med att du snackade om din bil osv. Inte behöver man stila med ngt som man inte är. Då vet jag iaf hur läget ser ut nu då. Vi ses.
Jäkligt bra gjort av dig att be om ursäkt, men förstår verkligen inte varför man ska ljuga om nått man inte är/har gjort.. Verkar ju lösa sig iaf.. but SHAPE UP !
[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Varför påpeka att det är dumt att ljuga ? Tror killen och dom som läser har uppfattat att killen har förstått det. Sen står det "(MÅSTE LÄSAS UTAV ALLA)" ska man kommentera då? och vafan har jag gjort nu.. Men det är bra med positiv kritik, strongt gjort att gå ut med att man gjort nå dumt och erkänna ens fel. Finns inte många människor som gör det idag! Tackar för datorn som underlättar saker och ting...