3264
Sök

Vad gör man med dem som plågar djur! :(

Hmm.
26 oktober 2007
markolainen:---> 

ok... Måste nog byta nick haha ^^.
Jag personligen tycker itne det ligger på "dödstraffnivå" om jag säger så.
    Det KAN OMÖJLIGT vara dödstraff på dessa personer. eller något annat straff. Då det de gör görs i ett land, ett land utan lagar å regler. Men om detta gjordes i sverige hade jag gärna sett att de fått ett långt fängelsestraff. Det är så jävulskt grov, vulgärt, omänskligt(Djurplågeri). Sen varför alla andra tycker de förtjänar dödstraff får de svara på själva wink.

2 014 Inlägg
27 oktober 2007
Maizer skrev:
Så kan man ju tänka åt andra hållet, ni är så jävla trångsynta.
De flesta inom den industrin är vääldigt fattiga, de gör det här för att kunna sätta mat på bordet åt sin familj. Om ett barn kan överleva får de gärna döda hur många hundar de vill.

Är du på riktigt?

Jag missunnar inte någon att förtjäna sitt eller familjens uppehälle, men det finns bra och dåliga sätt att göra saker och ting på. Att man är fattig är då fan inte en ursäkt för att sköta saker, inte ens sitt jobb, på ett dåligt (i det här fallet omänskligt, oetiskt och omoraliskt) sätt. Det här är djurplågeri, inte utövande av ett yrke.

Visst är det också så att en människas liv oftast värderas mer än ett djurs, men ska man tolka din text bokstavligt tycker du alltså att det är rätt och riktigt att utrota hundarna från världens yta för att rädda ett barn? Snacka om trångsynt!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 oktober 2007
Alecci skrev:
Maizer skrev:
Så kan man ju tänka åt andra hållet, ni är så jävla trångsynta.
De flesta inom den industrin är vääldigt fattiga, de gör det här för att kunna sätta mat på bordet åt sin familj. Om ett barn kan överleva får de gärna döda hur många hundar de vill.

Är du på riktigt?

Jag missunnar inte någon att förtjäna sitt eller familjens uppehälle, men det finns bra och dåliga sätt att göra saker och ting på. Att man är fattig är då fan inte en ursäkt för att sköta saker, inte ens sitt jobb, på ett dåligt (i det här fallet omänskligt, oetiskt och omoraliskt) sätt. Det här är djurplågeri, inte utövande av ett yrke.

Visst är det också så att en människas liv oftast värderas mer än ett djurs, men ska man tolka din text bokstavligt tycker du alltså att det är rätt och riktigt att utrota hundarna från världens yta för att rädda ett barn? Snacka om trångsynt!

WOHOO! moderatorn Alecci is on fire! big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 oktober 2007
Racso skrev:
Markolainen skrev:
ironhead skrev:
fängelse är för snält mot asen må dom  kokas levande

Nog förstår jag hur ni tänker, och kännde likadant just för stunden efter man sett filmen.
Men jag tycker ju att dödsstraff är lite väl hårt, tycker däremot en längre vistelse på fängelse skulle passa dem riktigt väl.

Inget jävla fängelse för helvete, flå dom jävla asen levade också, jag blir så förbannad ......

samma behandling mot dom so dom gör med djuren det tycker jag vore bra

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 oktober 2007
ironhead skrev:
Racso skrev:
Markolainen skrev:

Nog förstår jag hur ni tänker, och kännde likadant just för stunden efter man sett filmen.
Men jag tycker ju att dödsstraff är lite väl hårt, tycker däremot en längre vistelse på fängelse skulle passa dem riktigt väl.

Inget jävla fängelse för helvete, flå dom jävla asen levade också, jag blir så förbannad ......

om dom torterar en människa så då? en oskyldig människa...
borde man få avrätta honom då tycker du?

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 oktober 2007
richardoo290 skrev:
ironhead skrev:
Racso skrev:

torterar man oskyldiga människor borde man få en kula i skallen i så är det bara

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 oktober 2007
ironhead skrev:
richardoo290 skrev:
ironhead skrev:

torterar man oskyldiga människor borde man få en kula i skallen i så är det bara

bra att du står på min sida.. träffat på många forumsnördar nu som vart emot mig i den frågan..
Senast redigerat av richardoo290 (27 oktober 2007)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 oktober 2007
Jag har intre ens sett filmen för den var borttagen och lika bra var väl det för jag mår fan illa och tjuter nästan när jag ser vad en skrivit " flå djur levande. ... när han låg där flådd och tittade sig omkring".

F Y FFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
vilka as det finns.

I do it my way

Sök