3249
Sök

Japan Import- Rx-7

25 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
Tjenare!

Söker någon som erfarenhet av bil import från japan eller  känner till någon som har det!
Hur går man lättast tillväga? Kan man i det stora hela lite på japanare att de skeppar "rätt" bil?
Har funderingar på att ta hem en Mazda Rx-7 92-97 med rätt utrustning, dvs gärna lite stylad samt tunad..

vad bör detta kalaset gå loss på samt hur kan man undvika momsa och skatta så mkt i tullen??

mvh

7 120 Inlägg
28 oktober 2007
Kan rekommendera Kent på Japcity. Han har tagit hem många bilar från Japan, har inte hört många klaga.

www.japcity.se

Drifttekniker VA
580 Inlägg
28 oktober 2007
Jag kan rekomendera killarna på www.j-spec.se i karlstad. Mycket bra att ha att göra med.

25 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Ska du byta ner dig eller ska du bara utöka bilparken?

SJÄLVKLART ska jag utöka.. måste ha bakhjuldrift från andra sidan planeten med ^^

Hopplare
104 Inlägg
28 oktober 2007
Byta ned sig? Det är väl omväxling man letar efter i livet big_smile Har hört dåliga historier om Jap-Sport här i stockholm, Mest att bilarna håller s100 mil sen går de sönder. Jap-sport importerar från england tror jag och japan såklart.  De har hotmail som mial adress det verkar inte vara särsklit seriöst men här har du iaf sidan http://www.jap-sport.com/SE/index1.htm

Lika lyckat som Melle mels comeback

Sök