3249
Sök

toning

12 Inlägg
14 januari 2006
Trådstartare
kan nån säga mig på vilket sätt som e det bästa att tona sina bakrutor på? och hur mycket det kan kosta om man ska göra det själv?

Volvo 740 power for life

SAABlare
190 Inlägg
14 januari 2006
plocka ur rutan. vet inte vad de kostar riktigt men biltemas e helt ok faktiskt..

Mja Mjo! Så kan de gå!

12 Inlägg
14 januari 2006
Trådstartare
ja kna ju fan inte plocka ur rutan, då måste ja ju riva upp hela dörren ju, nåt annat sätt måste ju finnas?

Volvo 740 power for life

Lastbilschaufför
186 Inlägg
14 januari 2006
Jag tog bara hjälp av 2 killkompisar så löste vi skiten men bakrutan,alla fick hjälpas åt och bubblor var det men efter ett finlir i 30 minuter så var det fixat big_smile!

Ride Hard-Die Free!

12 Inlägg
14 januari 2006
Trådstartare
Volvo_Elin skrev:
Jag tog bara hjälp av 2 killkompisar så löste vi skiten men bakrutan,alla fick hjälpas åt och bubblor var det men efter ett finlir i 30 minuter så var det fixat big_smile!

hehe de låter ju skitbra, men ja har inte två killpolare som e bra på sånt,  men ja får väl hitta två då istället tongue

Volvo 740 power for life

608 Inlägg
14 januari 2006
jag plocka nog ut rutorna i dörrarna inte e de så mycke jobb me de och sen blir det ju mycke enklare att tona dom då.Bakrutan och dom små sidorutorna laga jag på plats.Bakrutan laga jag i 5-6 bitar så fick jag det ganska bra.740:ins bakruta ser inte ut att va så svår att tona.

old volkswagens never die,they just get lower:D

Street legend
191 Inlägg
15 januari 2006
Det enklaste du kan göra är att ta ut rutorna o tona dom så.. sen köp toningen på swedol.. billigt o bra!

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)

469 Inlägg
15 januari 2006
tips är att använda fösterputs eller liknande iställer för bara vatten.

Sök