3255
Sök

Förbjud "blondin" ?

Maizer
19 oktober 2006
Nej snart får väl svenskarna inte rösta! Och bidrag kommer vi heller inte få för det kommer denna svenskfientligheten leda till! Svenskfientligheten är verkligen utbredd i sverige! Speciellt i regeringen! Egentligen var valet jävla mygel, SD fick egentligen 78% av rösterna, det var de där jävla invandrarna som med hjälp av den svenskfientliga regeringen kunde åtgärda detta! Och tar våra svenska tjejer gör de, det är därför vi är så bittra! Varför kan inte vi få de snygga för??! Jävlabidragstagare hela bunten!

Bas Connaisseur
436 Inlägg
19 oktober 2006
Det är stor skillnad..

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

874 Inlägg
24 oktober 2006
är det inte så att många invandrare skrattar åt oss svenskars töntiga sätt att verka mindre rasistika ?
Senast redigerat av brillmongo (24 oktober 2006)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
24 oktober 2006
alltså detta är pinsamt ju.. jag håller med MILLEN fullständigt.. han tog precis orden ur min mun.. och en fråga från mej.. var fan är världen påväg??

51 Inlägg
24 oktober 2006
Millen har rätt han kör opel. ;D. nämen oskojjat... det beror mycket på orden och vem dom är riktade till åxå... kommer en "sverigesvensk" och säjer finne åt mig så skrattar jag bara och troligtvis säjer nått i klass med svenne tillbaka åt honom henne... ingen tar illa upp, konstigt nog. men säjer man finne åt en som är finsk då jävlar anamma blir det nog fart i honom... samma sak om en finskspråkig skulle säja hurri åt någon finlandssvensk då vet man inte hur det skulle gå, åtminståne skulle det bli sura miner... om det är så rasistiskt att säga neger, varför i hela friden springer dom omkring och ropar Yo! my niggah. ((en aning överdrivet OBS!)) åt varann och ingen av dom tar illa upp... inte vad jag vet springer ni på där i ert avlånga land och hälsar på varann med "Hej min svenne" eller? inte här åtminståne hälsar vi på varann "hej min finne"... jag är inte infödd svensk så jag vet ju inte hur ni tänker men hur skulle ni reagera om någon mörkhyad skulle ropa jävla svenne efter er?? troligtvis skulle ni bli arga och bittra och sura som en moped med 48mm mikuni förgasare... inte nog med att mörkhyade personer kan KAN känna sig förtryckta i ett land som dom inte hör hemma i egentligen, och dessutom så skall någon komma och ropa jävla neger eller nått liknande efter dom...
När jag skrev inte hör hemma egentligen, så menade jag inte att dom inte har rätt att vara i sverige eller finland visst fan får dom vara här runt mig om dom vill och kan uppföra sig som alla andra... eller har jag fel? nog har jag flera kompisar som inte är härifrån, bla. en ryss... han är som vilken annan finlandssvenks som helst... Däremot så säjer jag alltid negerboll när jag ska köpa en vid ett konditori, men så rättar jag mig och säjer oops chokladboll heter det visst med en glimt i ögat, och oftast brukar det sluta med att någon skrattar i konditoriet. tongue.

383 Inlägg
24 oktober 2006
klart man säger negerboll *bästa godiset*..det heter ju så!chokladboll är någe annat...smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

155 Inlägg
3 november 2007
alla har rätt att bli kallade va ja vill:D

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

Hopplare
104 Inlägg
3 november 2007
http://youtube.com/watch?v=1Vb_FY_mDNI ^^ We call them winerbröds! Nej man asså jag säger chockladbollar för att jag inte äter de så mycket. Äter hellre kladdkaka. Jag har aldrig hört begreppet vitlök utom i matlagning.

Lika lyckat som Melle mels comeback

47 Inlägg
4 november 2007
Angående det här med negerboll. http://www.youtube.com/watch?v=qdVp5i6wsOw
Det är en kompis till mig han har även en hemsida. www.erikvilde.se

SLK
610 Inlägg
4 november 2007
adde_p skrev:
det gnälls för mkt i sverige, fan töntarna ville ju t o m ändra namnet på "nogger black" för att namnet påminner om ? vart fan är landet på väg? :o

Töntarna?? Hur kreativ var personen som gav namnet NOGGER BLACK!?! Namnet är inte passande och hade GB varit mer kreativa skulle de valt ett mer passande namn.
Uppföljaren lär bli "svart neger II"...

Sök