Tänkte om man kanske kunde ha två små basar under framsätena.. Finns ca 25-30cm i höjd, det borde vell räcka om man lägger basen ner och sen bygger en liten låda?.. kanske inte spelar så bra då?? vad tror ni?
Extremt lättplacerad baslåda i kraftig aluminium. Presterar bra bastyngd trots det lilla formatet. Lådan är endast 7cm hög vilket gör att den kan placeras under ett bilsäte. Kan kopplas in även om man saknar lågnivå via högnivåingången.
Basreflexlåda: 8-tumsbas. Fasbrytare 0-180 grader. Frekvensomfång 30Hz-150Hz. Uteffekt 180W max. 90W RMS. LP-filter ställbart mellan 50-100Hz. Hög/lågnivåingång. Spänning 10,5-16 volt. Strömförbrukning: 10A. Skruvplattor, skruv medföljer. Volymkontroll med 5m kabel medföljer. Tips köp till 910PP1 kabelpaket för bästa resultat. Mått 350x240x72mm.
a där du jädrar fanns det ju nått:D Men tänkte mig något billigare. Så får bli till att köpa lösa element och bygga ihop någon liten låda.. Någon som har någon erfarenhet av proson? finns på www.fynda.se. Är ju väldans billigt men kanske även väldans dåliga. Är inte så kräsen bara det dunkar lite. Någon som annars vet några billiga men prisvärda 8 eller 10 kanse.. så billugt som möjligt=)
a där du jädrar fanns det ju nått:D Men tänkte mig något billigare. Så får bli till att köpa lösa element och bygga ihop någon liten låda.. Någon som har någon erfarenhet av proson? finns på www.fynda.se. Är ju väldans billigt men kanske även väldans dåliga. Är inte så kräsen bara det dunkar lite. Någon som annars vet några billiga men prisvärda 8 eller 10 kanse.. så billugt som möjligt=)
Sök på forumet, vet att frågan om proson kommit upp tidigare.
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Jag har sett förut, men kommer inte ihåg vart, att det fanns "bas-förstärkare" som man satt under sätet. Det var en liten grunka som vibrerade eller liknande för att få en basliknande känsla i sätet. Billig var den också! Men kommer inte ihåg vart.
Jag har sett förut, men kommer inte ihåg vart, att det fanns "bas-förstärkare" som man satt under sätet. Det var en liten grunka som vibrerade eller liknande för att få en basliknande känsla i sätet. Billig var den också! Men kommer inte ihåg vart.
Dom som finns på Carbonize, BassPump, är jävligt sköna. En polare har såna under framsätena i bilen. Vibrationerna från den där är som om du skulle ha en fet jävla baslåda i bilen som fick sätena att vibrera.
Proson är ingen större hit..min polare hade nån sån som vi prova lät inte bra ifs va de bara 5" har inte hört större element.. men skulle nog hellre köpa gas då.