tja...vad är det för bil du har...om du har en kärra med vags 1,8 i så kanske du ska ta det lite kallt med öppet filter.......nu har jag i och för sig för mig att bsr:s opti flow filter är ett torrfilter...hur som helst så ska du inte köpa ett oljefilter om du kör vag....volfram tråden i llm:en pallar inte d va jag förstår det som, den brinner av till slut...annars så har jag bara bra erfarenhetar av bsr:s prylar....har en octavia RS med eras mjukvara i och deras 2,5 tumssystem....den pinnar på riktigt bra å har inte haft några probs alls..va hos en polare som jobbar på skoda i går å kollade lite felkoder allt lirar som d ska...ett alternativ är ju att sätta ett sportfilter i original filterlådan, då ska man slippa evetuella strul med lmm:en.....men jag e ingen expert i ämnet e va min polare på skoda säger iaf.....har du chippat bilen?...i så fall så kan chippet vara utformat efter dom sylarna som satt i bilen när den chippades....va jag har hört så kan det bli strul då när man byter filter typ och storlek på avgas å så...men bara vad jag har hört...har inga egna erfarenheter av det
blinka blått om du vill rejsa!