3261
Sök

webbelektronik.se

265 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Har beställt 2 dvd skärmar + dvd ifrån en hemsida som kallar sig för www.webbelektronik.se och undrar om det är några härifrån som har beställt därifrån om det är ett seriöst företag med bra service osv. Det känns lite skumt, ringde till support och det verkade som om att han satt hemma och inte alls hade någon koll på nånting hmm Känndes väldigt skumt på något sätt.
Senast redigerat av popps (11 december 2007)

Pop it like Popps

Administratör
11 937 Inlägg
11 december 2007
De har annonserat här på Garaget tidigare, och jag har inte hört eller läst några klagomål i t.ex. forumet.

Det brukar gå rätt snabbt innan bluffmakare avslöjas, men dem bakom webbelektronik.se är nog helt reko skulle jag tro.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
11 december 2007
Inget å klaga på, fick hem 4 skärmar för nån vecka sen och ska komma lite andra grejer nån annan gång, dock inte hört när andra leveransen skulle komma.
Har dock inte provat dem än men bör ju funka tongue

Mvh Magnus
Senast redigerat av dj_aggwa (11 december 2007)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

265 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Ok känns tryggt och bra!.  Som sagt ringde idag och om allt gick bra så skulle jag få sakerna senast i slutet av nästa vecka.

Pop it like Popps

9 108 Inlägg
11 december 2007
Känner flera som beställt därifrån, en av polarens skärmar gick sönder och han fick en ny utan problem så det finns inget att klaga på.

Sök