Du får en VR6'a med dom pengarna, men jag hade inte köpt en så billig. Inte när det gäller en sån bil.
Stämmer nog vad du säger men jag tycker att båda dessa bilar ser bra ut när man kollar på bilderna, fast hur drivlinan fungerar är nog en annan sak så isåfall.
Du får en VR6'a med dom pengarna, men jag hade inte köpt en så billig. Inte när det gäller en sån bil.
Stämmer nog vad du säger men jag tycker att båda dessa bilar ser bra ut när man kollar på bilderna, fast hur drivlinan fungerar är nog en annan sak så isåfall.
Bara ett kamkedjebyte går ju på runt 10000:- och uppåt. Så han ska nog inte välja en sån bil om han nu inte hittar någon som har fått den bytt redan. Även kopplingen kostar på att få bytt, runt 10000:- även den. Gör man båda samtidigt så kommer man ju självklart billigare undan, kanske 15000:- och uppåt. Och man hittar nog inte en VR6 för 25000:- med både koppling och kamkedja bytt. Men visst är det en jävligt rolig bil med underbart motorvrål
Du får en VR6'a med dom pengarna, men jag hade inte köpt en så billig. Inte när det gäller en sån bil.
Stämmer nog vad du säger men jag tycker att båda dessa bilar ser bra ut när man kollar på bilderna, fast hur drivlinan fungerar är nog en annan sak så isåfall.
Bara ett kamkedjebyte går ju på runt 10000:- och uppåt. Så han ska nog inte välja en sån bil om han nu inte hittar någon som har fått den bytt redan. Även kopplingen kostar på att få bytt, runt 10000:- även den. Gör man båda samtidigt så kommer man ju självklart billigare undan, kanske 15000:- och uppåt. Och man hittar nog inte en VR6 för 25000:- med både koppling och kamkedja bytt. Men visst är det en jävligt rolig bil med underbart motorvrål
seriöst måste man byta kedja på dem? brukar inte de hålla längre än bilen.
Stämmer nog vad du säger men jag tycker att båda dessa bilar ser bra ut när man kollar på bilderna, fast hur drivlinan fungerar är nog en annan sak så isåfall.
Bara ett kamkedjebyte går ju på runt 10000:- och uppåt. Så han ska nog inte välja en sån bil om han nu inte hittar någon som har fått den bytt redan. Även kopplingen kostar på att få bytt, runt 10000:- även den. Gör man båda samtidigt så kommer man ju självklart billigare undan, kanske 15000:- och uppåt. Och man hittar nog inte en VR6 för 25000:- med både koppling och kamkedja bytt. Men visst är det en jävligt rolig bil med underbart motorvrål
seriöst måste man byta kedja på dem? brukar inte de hålla längre än bilen.
i praktiken ska de va så men man kan ju alltid göra de själv de e nog billigare:).... men olsson vill inte ha en vr6a utan en saab lr hur:)
opel omega 3000 24v e ju verkligen att rekomendera 2o4hk orginal,,, går att leka vara sig det e torr asfalt lr blöt,, och så e ju lamelldiffen orginal på alla 3000,,,
Mazda mx-3 med lillsexan är riktigt rolig att köra sedan ser den ganska ok ut med som standard. Känns mkt mordernare än vad den är och hänger på bra pga den riktigt bra väghållningen.