2462
Sök

tagen av fartkamera, bakifrån ..

norit
12 december 2007
nej de  får dom inte så du behöver inte oroa dig för de......har varit med om de fast mkt snabbare så de kommer inte nått sånt skit:D....

för de får inte lov o ta bakifrån på bilen så Dont Worry:P

582 Inlägg
12 december 2007
Var det skönt?? he he big_smile
Förlåt... Det är lugnt om dom inte har kort på dig o regplåten på samma bild! (vid fortkörning)

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

1 058 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
norpan skrev:
Var det skönt?? he he big_smile
Förlåt... Det är lugnt om dom inte har kort på dig o regplåten på samma bild! (vid fortkörning)

värst va folk missuppfattar... det va min bil som blev tagen bakifrån tongue

PoLoud =D

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
12 december 2007
Fan du måste se ut som en Kullvert i röva nu då?? HAHA

nej då men dom kan inte ta dig för det... om int eör det bara o neka om dom inte har kort på dig

Mvh// Okim // Jocke

3 390 Inlägg
12 december 2007
Okim skrev:

nej då men dom kan inte ta dig för det... om int eör det bara o neka om dom inte har kort på dig

Det behövs väl inget kort på föraren längre... Alla böter skickas väl till ägaren av bilen ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

582 Inlägg
12 december 2007
WeDo skrev:
Okim skrev:

Det behövs väl inget kort på föraren längre... Alla böter skickas väl till ägaren av bilen ?

Nej dom får inte döma en "oskyldig"

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

7 100 Inlägg
12 december 2007
ehmm,lite svårt att bli fotad av kameran när det inte finns nån på baksidan?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 436 Inlägg
12 december 2007
WeDo skrev:
Okim skrev:

Det behövs kort på föraren. Men "de där som bestämmer" vill att vi ska övergå till ägaransvar vid fasta fartkameror för då blir det lättare att få in böterna (exempel: Danmark).
Problemet med det är att folk istället för att fälla upp sätet och ner solskyddet kommer att "tappa" den främre plåten eller tejpa lite på den så någon annan får ta böterna. :s

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

23 Inlägg
12 december 2007
Jag vet en som åkte dit i en fartkamera och dom tog bilder både framifrån och bakifrån, det dom gör med kameran bakom är att ta ett kort på nummer plåten.
Men har hört en massa rykten om att dom inte behöver ha kort på ansiktet utan ger böterna till bilens ägare, dock inte säker tycker hela skiten är sjukt med detta men det är vad jag hört..cool

No Japshit Just Real Power

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
12 december 2007
knäppte lite för sent kanske

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 058 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
bmx skrev:
ehmm,lite svårt att bli fotad av kameran när det inte finns nån på baksidan?

det var alltså den som står på andra sidan vägen, den som egentligen ska ta i andra körriktningen..

PoLoud =D

Evolution Garage
1 299 Inlägg
12 december 2007
Behövs kort på föraren, har blivit fotad ett antal gånger med solskyddet nere, där jag kört rejält över hastigheten... Har inte fått hem nåt. Kanske sparar dom alla mina böter på hög å ger mig en riktigt överaskning nu till jul smile

Sky´s the limit...

Fotograf
966 Inlägg
12 december 2007
vw_performance skrev:
norpan skrev:

värst va folk missuppfattar... det va min bil som blev tagen bakifrån tongue

HAHAHAHAHAHAH!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Avstängd
1 031 Inlägg