haha ser det:P så fort han lämnade sitt stall så förlorar han ju:) där dom ändå lät han vinna istället för stall polarn. så så jävla bra vet jag väll inte om han är.
haha ser det:P så fort han lämnade sitt stall så förlorar han ju:) där dom ändå lät han vinna istället för stall polarn. så så jävla bra vet jag väll inte om han är.
Låt Schumi o Ekfis köra en riktig bil, ex Lamborghini eller Ferrari Enzo så ska vi se vem som vinner
Låt Schumi o Ekfis köra en riktig bil, ex Lamborghini eller Ferrari Enzo så ska vi se vem som vinner
Ja, det kan man ju hoppas dom gör. Tror personligen att Ekström och Skomakaren kör väldigt lika även i dessa bilar.
Jo, vi såg ju igår vem som va bäst! Schumi är inte dålig på något vis, men när dom kör tre olika bilar mot varann och Ekström vinner 2 av 3, då e de INGET att snacka om mer!
Men det är klart att en BMW-åkare med komplex blir lite sne på att Audi har en så grym förare
Jo, vi såg ju igår vem som va bäst! Schumi är inte dålig på något vis, men när dom kör tre olika bilar mot varann och Ekström vinner 2 av 3, då e de INGET att snacka om mer!
Men det är klart att en BMW-åkare med komplex blir lite sne på att Audi har en så grym förare
Hehe. Bra skrivet
Enligt mig så är ju ekström en betydligt bättre förare i allmänhet. Schumacher är riktigt bra, men det är formelbilar som är hans grej. Mattias kan köra oerhört snabbt både på asfalt, grus och snö i de flesta bilar.
Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
så rätt så rätt:D å varför köra värsting bilar för?? menar gör nått ett fel så är det ju bara för den andra att gasa... bättre om dom sätter sig i lit emindre bilar som inte går så värst:D dvs en gammal bil utan alla finneser så blir det lite mer skillad körning heheh *sorry for OT*