3605
Sök

Skön Bruksbil ?

transportkonsult
284 Inlägg
24 december 2007
steifan skrev:
Hampusd skrev:
steifan skrev:

Finns lite prylar som kan råda bot på det faktiskt, fetare krängningshämmare bak & fram
så slipper man båt-stuket wink Ingenting är omöjligt! big_smile

Nä visst man kan göra alla bilar bra. Men nu pratade vi en bil som var bra redan från början. Så man slipper göra det.

Sen skall den kanske vara snygg också?

Lathet menar du? wink

Finns 25mm/25mm k-hämmare att plocka hem från USA.
Borde duga rätt bra cool

Jo men genast så springer det iväg lite mer i pengar.
Dom pengarna kan du i stället lägga på en par schyssta fälgar till mercan.

Sen har vi fortfaranade inte kommit på hur man får en 940 snygg. wink

Bottles are for babys. Real men get blown.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 december 2007
Trådstartare
En bruksbil ska man inte behöva lägga sig i garaget o skruva massa på o beställa delar för att den ska va aceptabel.. den ska vi bruk från de man köper den till säljer den helst. Känns som sen så finns det ju ingen snabb org 240-740-940 heller.. för mig turbo modellerna gör 0-100 på 9-10sek org? o då säger ni "men du kan chippa den o byta de o de o de o de o de o de o de o de" Men! Jag vet man kan göra ALLA bilar snabba! bara man har pengar kunskap o tid. Men köper man en mercedes med sport chassie och 225hk känns det som att man inte behöver göra "de o de o de o de o de" för att man ska va nöjd med bilen. God jul! Puss!

Bmw osv..

Varningar. 36
1 200 Inlägg
24 december 2007
Köp en sierra. Man åker bra, ryms hyggligt med grejer i dom, bensinsnåla och driftsäkra smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

xPuffra
196 Inlägg
24 december 2007
Det är en e34 du behöver ! smile

553 Inlägg
24 december 2007
Hampusd skrev:
steifan skrev:
Hampusd skrev:

Nä visst man kan göra alla bilar bra. Men nu pratade vi en bil som var bra redan från början. Så man slipper göra det.

Sen skall den kanske vara snygg också?

Lathet menar du? wink

Finns 25mm/25mm k-hämmare att plocka hem från USA.
Borde duga rätt bra cool

Jo men genast så springer det iväg lite mer i pengar.
Dom pengarna kan du i stället lägga på en par schyssta fälgar till mercan.

Sen har vi fortfaranade inte kommit på hur man får en 940 snygg. wink

Skulle inte heller ha köpt en 940 då jag inte tycker den passar in på beskrivningen och man kan få bättre, roligare bilar för dem pengarna.. däremot står jag för att jag tycker att den är snygg !! men det är väl upp till betraktarens öga smile men som sagt skulle nog ha satsat på en BMW 740 jag tongue Inte en snygg 940 wink

Sök