3791
Sök

Snöö?

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
24 december 2007
#41
HIDERA skrev:
Vart har den vita vintern tagit vägen? Ingen snö på julen. Inte ens minusgrader.
Fyfan för stockholm.!
var gla hemma i nässjö har vi ingen snö men frost till förbannelse o 8 minus    usch! mvh bill


Konsult
1 247 Inlägg
24 december 2007
#42
Här finns inte mycket snö men sjöarna är frusna så det gäller bara att vänta på delar till saaben sen jäklar, skulle varit skönt med snö så man kunnat ploga en sträcka som alltid..
Men det här året verkar inte vara alls så bra för det inte ..


Amatör
453 Inlägg
24 december 2007
#43
snö i norrbotten iallafall hehe

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 december 2007
#44
här var det iaf snö nu på JUL i år, det hade vi inte ifjol smile men det har ju töat så det är väll kanske bara 15cm hårdpackad snö kvar, men perfekt grund för skoteråkarna iaf smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
25 december 2007
#45
Här omkring har det inte kommit en snöflinga hittils så jag sliter *fortfarande* på sommardäcken eftersom dom enda vintersulor jag fick tag i begagnat var dubbade så jag kan inte byta (inte med gott samvete iaf).

Och jag som var så in-i-h-vetes stressad med att hitta vintersulor, kunde likabra väntat på att fälgarna jag skulle haft till vintersulorna kommit in i lager igen nu efter årsskiftet hmm

EDIT: Det var +2,5°C sist jag kollade.
Senast redigerat av TBOC_Razor (25 december 2007)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök