1851
Sök

central lås te 940 e pajj, va kan va felet?

12 Inlägg
28 december 2007
Trådstartare
som rubriken säger så har mitt centrallås till volvo 940 slutat fungera helt plötsligt. nån som har nån har en susning om vad som har hänt. har själv på känn att det är en kontakt i dörren som pajjat  men vet inte än. vore fint om nån visste så jag slipper gå ut i helvetesvädret!

1 268 Inlägg
28 december 2007
Mr_Lewies skrev:
som rubriken säger så har mitt centrallås till volvo 940 slutat fungera helt plötsligt. nån som har nån har en susning om vad som har hänt. har själv på känn att det är en kontakt i dörren som pajjat  men vet inte än. vore fint om nån visste så jag slipper gå ut i helvetesvädret!

kan vara säkringen...

1 400 Inlägg
28 december 2007
sladden brukar offta gå av i genomföringen mellan dören  och karossen. ta bort den svarta gummi genomföringen så ser du om den har skavts av. är väldigt vanligt

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

158 Inlägg
28 december 2007
Finns mkt som kan vara fel..tyvärr..men går det att låsa förardörren? elelr händer det ingenting när du vrider på nyckeln?...På en 740 jag hade så hade en liten pinne ramlat bort från låskolven som sedan ska sitta i centrallås-motorn...va bara pilla tillbaka den sen funka de klockrent smile....men men,,riv bort dörrsidan o glo runt ltie o se om de ligger nå löst i botten,sen kan du ju kolla säkringe,mäta strömmen vid centrallåset o arbeta vidare så,du komemr hitta felet smile lycka till iaf smile

"Objects in mirror tend to dissapear"

Sök