3454
Sök

Hur står det till idag efter firande??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 januari 2008
mår och har mått prima hela dagen... började dricka runt 15 tiden igår, och man vart väll lite berusad men framåt kvällen så fick jag ont i huvudet så tog jag det lungt och vart därför inte speciellt full endå så jag har som sagt mått finfint idag smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

358 Inlägg
1 januari 2008
FireTraXX skrev:
Ordentligt med dricka, hyfsat med festande och bara lite bakis big_smile

Annat för min lillebrors kompis som körde full:
http://www.firetraxx.se/uppladdning/hf2.jpg

Hoppas inte på allvarliga personskador, fast tycker det är rätt åt honom, det som hände med bilen alltså.
Senast redigerat av SwenssonGTI (1 januari 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
2 januari 2008
SwenssonGTI skrev:
FireTraXX skrev:
Ordentligt med dricka, hyfsat med festande och bara lite bakis big_smile

Annat för min lillebrors kompis som körde full:
http://www.firetraxx.se/uppladdning/hf2.jpg

Hoppas inte på allvarliga personskador, fast tycker det är rätt åt honom, det som hände med bilen alltså.

Han stack ifrån platsen och har villkorligt för bilstöld redan innan, så han åker nu in i fängelse för bilstöld, rattonykterhet och smitning.
Bilen tillhör en annan av min brors kompisar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
2 januari 2008
ne man har ju mått bättre.. slutade partajandet kl 04, sov i två timmar och snubblade ner till jobbet vid sextiden, jobbade till klockan två, gick en sväng till pizzerian och sen hem och sov till kl 19 smile

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
2 januari 2008
tror ja har gått igenom en av dom värsta bakfyllorna idag... fyfan säger ja bara! big_smile

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

31 Inlägg
2 januari 2008
Varför ska man supa till det när man ändå mår dåligt dagen efter? Själv har jag inte festat till det ordentligt på 4 år, känner att det finns viktigare saker att lägga pengarna och dagen efter fyllan på. wink

ont på ena låret
O P E L

Avstängd
653 Inlägg
2 januari 2008
djkpg skrev:
Varför ska man supa till det när man ändå mår dåligt dagen efter? Själv har jag inte festat till det ordentligt på 4 år, känner att det finns viktigare saker att lägga pengarna och dagen efter fyllan på. wink

Tråkmåns wink

Jag har rätt i vad jag än säger.

31 Inlägg
2 januari 2008
airflow skrev:
djkpg skrev:

Tråkmåns wink

Hehe,blivit för gammal för sånt;)

ont på ena låret
O P E L

Gödseldräng
4 529 Inlägg
2 januari 2008
djkpg skrev:

WORD

för gammal såg jag att du skrev ^^
jag är nyss fyllda 18 men har aldrig tyckt om att festa å ha sig som nästan alla andra i min ålder gör
bättre å lägga dom pengarna på bilen tycker jag smile

956 Inlägg
2 januari 2008
Har turen att inte bli dålig dagen efter...
skönt som fan det..
Spelar ingen roll om jag dricker öl,sprit lr blandar..bara att gå upp som vanligt

eldus veldus

1 854 Inlägg
2 januari 2008
Fan jag e fortfarande bakis tror jag.. =p

Sök