2633
Sök

V70 inredning!

98 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Hej tänkte kolla om det är ngn som vet om en v70 inredning passar direkt i en 850/855 utan några modifieringar? och vart man kan få tag på en sådan inredning förutom skroten då? Tacksam för svar

Mvh Jocke

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

726 Inlägg
6 januari 2008
Det passar ,men du måste ju byta ut allting , och om inte skroten så har väl säkerligen volvo det , men lär ju inte vara det billigaste ..

864 Inlägg
6 januari 2008
kolla blocket, vet att saab har en www.sdcc.se (saab development center for car recycling), kanske har volvo något liknande...

98 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Ok men det bästa kanske bara är att kolla skroten då känner lite folk o har rabatt så det kanske är det bästa men hade velat ha tag på v70Rens orange/svarta säten från den nyare men det är nog lite för dyrt att köpa kanske bättre o sy om dem man har då istället... men hela inredningen ska bytas o fronten med men front har jag redan.... Tack för svar iaf //Jocke

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

bäst
319 Inlägg
6 januari 2008
v70ns inredning ärnog lite jobb att få in! men en vanlig v70r inredning är nog ina problem

98 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
kalle_fiat skrev:
v70ns inredning ärnog lite jobb att få in! men en vanlig v70r inredning är nog ina problem

Jo det har du nog rätt i men ska nog iaf ta o sy om sätena som sitter i bilen nu billigare för min del med.... tack iaf wink

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

12 086 Inlägg
7 januari 2008
vargass skrev:
Ok men det bästa kanske bara är att kolla skroten då känner lite folk o har rabatt så det kanske är det bästa men hade velat ha tag på v70Rens orange/svarta säten från den nyare men det är nog lite för dyrt att köpa kanske bättre o sy om dem man har då istället... men hela inredningen ska bytas o fronten med men front har jag redan.... Tack för svar iaf //Jocke

Stolarna från V70R 00> lär du inte få gratis smile Ett par, tusen styck minst.
Och de passar troligen inte, men de är jävligt snygga så jag förstår dig smile

98 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
JapMax skrev:
vargass skrev:

Stolarna från V70R 00> lär du inte få gratis smile Ett par, tusen styck minst.
Och de passar troligen inte, men de är jävligt snygga så jag förstår dig smile

Jo har för mig att en lös uppsättning med bara storlarna kosta ca 60k så det blir iaf att sy om dem gamla wink

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

684 Inlägg
7 januari 2008
Jag har sätt begagnad komplett R inredning modell 2004- för runt 20'000 beroende på skick.

En äldre v70 inredning kan du få för ett par tusen till upp emot 5-6.

har du tur så hittar du en R-inredning men dom brukar vara lite dyrare, dock inte den jag hitta tongue

Men skrotarna är det bästa om du ska leta inredning.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Sök