kolfiber huv bmw e30?

S4_Sterling
8 januari 2008 · 158 Inlägg

tjena. nån som vet om de finns kolfiber huvar till bmw e30?

+ en fråga till, är det någon som handlat av www.stop1.se??

engolf
8 januari 2008 · 3 235 Inlägg

Huvar finns säkert att köpa, men ibland måste man beställa.
Hör med firmor som sysslar med det.

beemern .......
8 januari 2008 · 2 655 Inlägg

tuffare me glasfiber ju, lacka i samma färg som bilen, effektiv lättning och ändå så syns de inte. www.rpglasfiber.com

Caffe
8 januari 2008 · 1 436 Inlägg

beemern skrev:
tuffare me glasfiber ju, lacka i samma färg som bilen, effektiv lättning och ändå så syns de inte. www.rpglasfiber.com

Men hur blir det med fästen och liknande? Går det att montera med orginal huvlåsmekanism?
(Om du vet, annars mailar jag någon tillverkare när det blir dags då...)

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
beemern .......
8 januari 2008 · 2 655 Inlägg

Caffe skrev:

beemern skrev:
tuffare me glasfiber ju, lacka i samma färg som bilen, effektiv lättning och ändå så syns de inte. www.rpglasfiber.com

Men hur blir det med fästen och liknande? Går det att montera med orginal huvlåsmekanism?
(Om du vet, annars mailar jag någon tillverkare när det blir dags då...)

har snacka me dom på telefon ang de där men de va en stund sen så ja minns faen inte hur de va, men vet att även om de inte finns så ska de va rätt lätt att glasfibra fast de. la de inte på minne då ja ska köra me sånna där huvsprintar iställe tongue...

LillNaisarn
9 januari 2008 ·

beemern skrev:

Caffe skrev:

beemern skrev:
tuffare me glasfiber ju, lacka i samma färg som bilen, effektiv lättning och ändå så syns de inte. www.rpglasfiber.com

Men hur blir det med fästen och liknande? Går det att montera med orginal huvlåsmekanism?
(Om du vet, annars mailar jag någon tillverkare när det blir dags då...)

har snacka me dom på telefon ang de där men de va en stund sen så ja minns faen inte hur de va, men vet att även om de inte finns så ska de va rätt lätt att glasfibra fast de. la de inte på minne då ja ska köra me sånna där huvsprintar iställe tongue...

Det är endast "locket" som levereras från RP som man får gjuta fast själv...
(så är det på dom som jag vet som köpt!)

beemern .......
9 januari 2008 · 2 655 Inlägg

LillNaisarn skrev:

beemern skrev:

Caffe skrev:

Men hur blir det med fästen och liknande? Går det att montera med orginal huvlåsmekanism?
(Om du vet, annars mailar jag någon tillverkare när det blir dags då...)

har snacka me dom på telefon ang de där men de va en stund sen så ja minns faen inte hur de va, men vet att även om de inte finns så ska de va rätt lätt att glasfibra fast de. la de inte på minne då ja ska köra me sånna där huvsprintar iställe tongue...

Det är endast "locket" som levereras från RP som man får gjuta fast själv...
(så är det på dom som jag vet som köpt!)

hmm, okej, va ja förstog då ja ringde och prata me dom så va de en hel huv, alltså under/över helt avgjuten orginalhuv. menmen...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang