Bilen inskaffades helt org nu ser den lite annorlunda ut som ni ser i mitt garage Men det står still nu jag kan inte bestämma mig vad jag skall göra härnäst på den? Kan ni komma med iideér och förslag vad man kan htta på eller inskaffa till den? Alla kommentarer/förslag/ideér godtas och inte bara styling inom trim med men tror inte det finns så mycket mer att göra inom det området.
Jasså du fick inte sålt den? Hm sätta nät där på kjolarna kanske så du slipper dom stora gapen,. Tona rutorna. Ta bort dom svarta listorna o spackla o skit blir bilen mer clean
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (10 januari 2008)
* Plocka bort torkaren bak * Montera en ving * Lacka listerna samma färg som bilen * Andra sidospeglar (M3 speglarna e snygg på Calibran, kolla mitt galleri)
ingen vinge! mkt snyggare utan.. men du kan ju skaffa coilovers å värre bromsar till å börjas med, sen uppgradera maskin lite så blir det show 'n go istället för all show, no go som det brukar bli
Det första jag tänkte på var att du skulle lacka sidolisten i bilens färg/ev ta bort den
Precis min tanke, bara du får lackat dem blir det rejäl skillnad! Angående vinge har jag den snyggaste som finns till Calibran till salu , ifall du nu skulle vilja ha en. En annan tycker ju att Calibran nog är snyggare utan Vinge (därför jag tog av min) Men samtidigt. Om man har rätt vinge på rätt bil så...
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-