3571
Sök

SBP kollar styrboxen...

945 Inlägg
12 januari 2008
Dom behöver väl inte kolla styrboxen för att klura ut om en bil e chippad eller inte
Jag menar dom gör ju ett antal testrepor med ett antal bilar i veckan. Klart som fan man märker skillnad om den e chippad eller inte, åtminstone gör jag det mellan min och en som e original.
Sen vad dom kan göra åt det är ju en annan sak.

blinka blått om du vill rejsa!

X40 Nordic
784 Inlägg
12 januari 2008
TTTTT skrev:
Dom behöver väl inte kolla styrboxen för att klura ut om en bil e chippad eller inte
Jag menar dom gör ju ett antal testrepor med ett antal bilar i veckan. Klart som fan man märker skillnad om den e chippad eller inte, åtminstone gör jag det mellan min och en som e original.

Va inte så säker på de. Jag hade en lite diskution sist jag besiktiga min bil. de var 200% säkra på att min bil var ordentligt trimmad men de ända jag har gjort är nytt luftfilter och slutdämpare. Så de har inte sten koll på de. Låter den mer=trimmat..

945 Inlägg
12 januari 2008
m_a_c skrev:
TTTTT skrev:

Va inte så säker på de. Jag hade en lite diskution sist jag besiktiga min bil. de var 200% säkra på att min bil var ordentligt trimmad men de ända jag har gjort är nytt luftfilter och slutdämpare. Så de har inte sten koll på de. Låter den mer=trimmat..

hahahahaha....ok...men va sa dom da?

blinka blått om du vill rejsa!

DaViper
12 januari 2008
Bring it on,
http://www.garaget.org/gallery/archive/639/17357/639-97668.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/639/17357/639-97672.jpg

jag stoppar bara in originalkortet i VEC2:an med originalmappningen....

Sök