3227
Sök

Hillman, billigt men junk?

9 Inlägg
15 januari 2008
köpte en hdc 1480 men det är bara skit bra ljud och bra bild men dåliga funktioner och fjärren funkar bara om man riktar den rakt mot mottagaren. sen såg jag att nån skrev att minnet drar mkt ström min tömmer batteriet över natten och det är inte minnet den slår igång av sej själv och låser sej när det är under -5 grader och sen skickar den ut 8.2 volt genom alla högtalarkablar även minuskablarna= stor brandrisk.
den är ju billig men det blir ju dyrt i slutändan
har mejlat it-sajten men dom svara inte dåligt gjort av ett företag
OBS!!! KÖP INTE OBS!!!

10 287 Inlägg
15 januari 2008
Jade: Detta räknar jag som spam. Det räcker att svara i EN tråd. Och gräv inte upp gamla döda trådar bara för att berätta vad du tycker om märket ifråga.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

10 287 Inlägg
16 januari 2008
Tråd öppnad på OP:s begäran.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Smålänning
7 883 Inlägg
16 januari 2008
Själv har jag ingen större erfarenhet av kinagrejer. Dock var jag med och bytte en polares Denver (kinagrej) mot en Blaupunkt, och då blev ljudet som natt och dag + att det fortfaronde gick att se vad det stog på skärmen när det va kallt. På Denverstereon blev allt en vit gegga...

En annan polare köpte en Kind DVD, och funktionen i sig va det väll inget fel på, han hade originalhögtalare, men den hakade sig och tog en halv minut på sig att byta låt om man bläddrade med knapparna. Sen köpte han en kinaskärm till den, men den pajade efter två månader. Tålde inte att sitta i en bil som stog ute...

Så, min erfarenhet av kinagrejer är inte särskilt bra.. MEn jag har dock inte hållt på så mycket med sånt.
Men visst duger kinagrejer, Det är inga problem så, det är bara det att dom inte håller så bra/länge som man kanske vill, och kanske inte alltid fugerar som dom ska... MEn man får ju vad man betalar för.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök