Jag tycker att alla här som är så glada över att killen tabbat sig två gånger på samma dag och så vackert formulerar och moralpredikar ska, på ren svenska, hålla käften den dagen dem står där och har kört för fort eller blivit av med körkortet.
Jag vill absolut inte läsa en endaste snyft-tråd ifrån er om hur synd det är, hur orättvist behandlade ni blev och vad ni skall ta er till m.m
Visst kanske det kan framstå som klumpigt att åka dit för fortkörning två gånger på samma dag, men har man maximal otur så har man, vid rätt tillfälle kan nog alla här inne åka dit.
Personligen har jag fått tre hastighetsböter inom loppet av ett halvår, starkt jobbat kan tyckas. Men jag har sedan i Maj 2007 kört drygt 10 000 mil.
Det är så enkelt att åka dit, räcker med att du missar en skylt eller drömmer dig bort för en kort stund och inte kollar på hastighetsmätaren eller något.
Så kom ihåg alla ni där ute som tror ni är bättre, säg inte ett pip och snyfta när ni åkt dit. För ni kommer inte vara speciellt kaxiga då.